Trójsport ⟵(o_O) no prawie :P

Sobota, 2 października 2021 | dodano: 03.10.2021

Przed Państwem nowa, szeleszcząca, wylizana już ze wszystkich stron ulubiona zabawka Majki heh.

Dziś dzień zalatany od samego rana ^_^. Budzik w postaci wracającej z nocnej zmiany Magdaleny (dziękuję ʘ‿ʘ), dłuższa chwila na ogarnięcie się (no i mizianie na maxa stęsknionego kota xD) i dziewczynki do łóżka i na drapak, a ja na szybką kontrolę okolicznych lasów :D. Jazda typowa w stylu "przed siebie" i ino końcówkę postanowiłem sobie przejechać tak "na dziko". I oczywiście nie wyłączyłem auto pauzy w Stravie, więc to było na tyle z nowego śladu :D. Znaczy pewnie mam nową kreskę heh :D.

Fajnie się jeździło, ale skoro eM odsypiała, to obiad był na mojej głowie. Był on jednak obowiązkowy bo ognisko (cześć trzecia) było zaplanowane dopiero na wieczór, a woda (cześć druga) jak wiadomo wyciąga ;)

Trasa => z w/w "kreską"

Pogoda => żyleta <( ̄︶ ̄)>

Na spokojności heh

BTW: Troll uważaj tam xD
C.D z jazdy ...

... i to by było na tyle z części rowerowej :-)

Do wspomnianej części wodnej mieliśmy do przejechania jakieś (trzeba było jeszcze podjechać po brata Magdy) ~80km. Oczywiście autem, w towarzystwie Marzeny i Łukasza ;). Łukasz ogólnie to wrócił w te rejony, bo rano se pojechał tam (wykorzystując pociąg) na rower. Dla mnie jednak wyjazd przed godziną 7:00 rano był nie do przyjęcia. Szanować się (i wyspać) jednak trzeba :PP.

Droga spokojna i w składzie już kompletnym (sklep oczywiście został odwiedzony heh) meldujemy się w Międzybrodziu ^_^. A tam ... kibel xD. No niestety, warunki wietrzne nie pozwoliły nam wynająć rowerka wodnego ಠ_ಠ. Więc był ino yyy .... kibel (pod krzaczkiem), fotka ...

... i rura na zachód słońca na Matyskę. Pierwotnie mieliśmy tam kiedyś pojechać rowerami ale klasycznie (no chyba że nam odbije) nie wyszło :P.

Z zachodu oczywiście nici (średnie do tego niebo było) więc ino kilka fotek ...

... i tyłki ponownie w samochód szukać miejsca na ognisko ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ.

Pierwszy error w okolicach Bielska-Białej (wuchta wiary) i postanowiliśmy pojechać w okolice Koziej Góry. Tam pierw na miejscu do biwakowania zobaczyliśmy napis ... że jest zakaz używania otwartego ognia xD. Cóż, poniżej już takiego nie było, więc głodni nie wróciliśmy heh

Czerwony polar niestety oberwał z żaru i został spisany na straty, tak samo jak zresztą moja niezniszczalna czarna opaska
.·´¯`(>▂<)´¯`·.
Tatrzańska ofiara niestety się nie znalazła (。ŏ﹏ŏ). Nowa już oczywiście zamówiona :-)

========
A w kraju bez zmian
...

... czujecie ten dobrobyt?? ¯\_(ツ)_/¯

========
BTW:

| 06:11 wtorek, 5 października 2021 | linkuj Dzięki, zobaczymy co mi dziś wyjdzie bo pogoda ponoć jeszcze ładniejsza ma być ^_^
| 23:36 poniedziałek, 4 października 2021 | linkuj Motyw ze slimakiem rozje... Mnie na maxa hahahahha
Pozazdrościć wypadu w taką pogode.
| 22:20 poniedziałek, 4 października 2021 | linkuj Słynny tekst się przypomina "w Australii żyje Emu, a ja w Polsce - czemu?" :DDD

Polar musi być czerwony - ilość takowych musi się zgadzać :P.

Nie ma za co - od razu się mi skojarzyło, i tylko na okazje czekałem żeby wkleić ^_^
| 21:50 poniedziałek, 4 października 2021 | linkuj Dzięki za ślimaczą dedykację. Często zastanawiam się, co czuje taki ślimak - już wiem. Na szczęście podczas lotu najczęściej ma zamknięte rogi :)

Raz jeszcze napiszę - urodziłem się tak blisko Czech (wtedy Czechosłowacji), że to musiał być jakiś złośliwy chichot jakiegoś tam potworka w niebiesiach, iż nie mogło to być bardziej na południe :) Normalny kraj tak blisko, a ja tu.

Polarek nowy musi być niebieski :)))
| 13:24 poniedziałek, 4 października 2021 | linkuj Ta, a w środę i czwartek deszcze heh :DDD. Jutrzejszy dzień urlopu trzeba jakoś fajnie wykorzystać ;).

Szkoda ino polara, ale już miał swoje lata - nowy (oczywiście czerwony) też już zamówiony ୧(^ 〰 ^)୨
Mazia | 12:17 poniedziałek, 4 października 2021 | linkuj No póki co październik jest bardzo ładny i miejmy nadzieję, że taki będzie jak najdłużej :)
Ognisko zawsze w deszkę :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zogad