DPD 21/2021

Piątek, 2 lipca 2021 | dodano: 02.07.2021

Przedwczoraj zgodnie z planem teren służbowy => i w tym miejscu kolejne podziękowania dla kierowców, że nie zrobili ze mnie mokrej plamy bo ulica Renców (DTŚ) jest yyy ... no dość średnia do przeglądu xD

A co do roweru to już wczoraj miało być DPD, ale na rano zapowiadali deszcze niespokojne i burze. Do biura pojechałem więc pociągiem, i oczywiście doszedłem do roboty suchy, a po południu miało być ciepło i słonecznie ◉‿◉. Taaa, prawie im się ta prognoza udała ...

... ale choć dobrze że mnie ino skropiło, bo na Giszu ponoć dość mocno ponoć lało XD. Rano więc się wkurzyłem że nie pojechałem, a popołudniu byłem wdzięczny za swoje stchórzenie :) :P.

========
Dziś już nic nie stanęło na przeszkodzie żeby wystartować :). Wstałem o 5:10 ...
... a następnie o 05:45 i musiałem delikatnie gonić xD. Error lekki, ale miałem wszystko przygotowane więc bezstresowo (a nawet z malutkim zapasem czasowym) sobie wystartowałem ;]. Co do warunków to napisze tak: chłodno było pff. Dobrze że zabrałem kurtkę do pakietu krótkich spodenek, bo bym zmarzł :P. Poza tym, to nic nic ciekawego się nie działo i jedyną atrakcją było spotkanie kolegi z sąsiedniego biura na Zawodziu.

Wspólne pokręciliśmy trochę ponad cztery kilometry i każdy udał się do swoich obowiązków :)

Po pracy kolejny klasyk (z dołożeniem Ochojca) i ponownie ino jedno (podwójne) fotko (•‿•)

Ładne kolorki w lesie, ale trzeba było wracać do moich M(agda)&M(ajka)-sów (◍•ᴗ•◍) heh :D.

Jutro może się uda coś więcej pokręcić - choć oczywiście ¯\_(ツ)_/¯ ... bez spiny :PPP.

========
Miesiąca rowerowo znowu nie podsumuje (bo ciągle nie umiem ściągać plików ze Stravy) ale pewnie był kibel :P. Wystarczy dodać że w pół roku (wynik po wtorku) ... "strzelił mi" dopiero ...

... tysiąc xD. Co nie zmienia faktu, że to ciągle o 1000 więcej od Gochy, co od wiosny się mocno bierze za siebie :DDD.

Butnie tym razem bez "normy" ಠ﹏ಠ

Kij z tym :PP

Na koniec rada dla wszystkich (Gochy też :P) na przyszły miesiąc ←_←

:DDDD

| 14:21 sobota, 3 lipca 2021 | linkuj Gocha => xDDDD. Przyjedź chodź do mnie na kawę na kole, bo póki co ... idziesz łeb łeb ze Złośnikiem :D

Trollking => a kobiety na "madmłazel" :D
No ciągle brak tych sześciu cyfr - jak się dobrze trafi - to można opóźniać :D
Gocha | 21:37 piątek, 2 lipca 2021 | linkuj Kurde cuś ch...owo mi idzie......
| 21:16 piątek, 2 lipca 2021 | linkuj Nie pracuj, licz na cud, o! :) A finalnie plus z takiej postawy jest taki, że wiele osób spotkanych na ulicy przez jej miłośnika może awansować na kierownika albo szefunia :)

Mam tak samo z wstawaniem, tylko nie wiem jak zatrzymać opóźnienia startu :)

Gocha do boju! :)
| 16:27 piątek, 2 lipca 2021 | linkuj Wygraj w lotto, nie pracuj :D Tak by było najlepiej ;)
| 16:03 piątek, 2 lipca 2021 | linkuj Mało pracuj, dużo zarabiaj, że tak poprawię!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ieupo