Jeziorka PRAŻYna i POPARZYcany :P

Sobota, 19 czerwca 2021 | dodano: 19.06.2021

Jak wiadomo przesadzam, bo temperatura w granicach 30*C to "gofno" a nie upał, no ale trzeba przyznać że w końcu jest komfortowo ◕‿◕.

(BTW: ...

... a marudzący powinni siedzieć w domu :P)

=======
Dziś z wyjazdem się nie śpieszyłem, bo wiedziałem że jak Magda wróci do swojego nowego domostwa po nocnej zmianie (i szczepieniu), to jeszcze zjemy jakieś wspólne śniadanko :-).

Po nim eM poszła spać, kitku też, a ja na koń ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ.

Pierwszy odcinek aż do Murcek klasyczny, a później na ulicy Lędzińskiej (leśna droga) prawie mnie zdmuchnął gazeciarz ... na szosie xD. Kij mu w szprychy - za skrzyżowaniem z ulicą Beskidzką (wysypali tłuczeń pfff) już rower prowadził. Oby pana, bo debil jak mnie mijał, to jeszcze coś pod nosem mruczał ಠ‿ಠ.

Następnie, na remontowanym odcinku na Zamościu, ponownie mnie wytrzepało i stwierdziłem że muszę zahaczyć o sklep po nawodnienie ^_^. Oj Lędziny, no absolutnie się nie spodziewałem spotkać tam Strażnika Teksasu xD. Poobijany, najebany w trzy d*py facet uświadamiał mnie, jak to wczoraj skopał czterech kolesi i z nerwów przyszedł z centrum Katowic aż tu xD Faaaajnie ¯\_(ツ)_/¯. Supermen wysępił dwie cygarety, stwierdził że mnie szanuję (a dokładniej ssshsnójem ciem) i mogłem jechać dalej :D

Po spotkaniu z Chuckiem Norrisem pozostało mi tylko dojechać na Łysinę, gdzie zastałem ... masakrę xD. No ale w sumie niczego innego się nie spodziewałem, zrobiłem zdjęcie ... i uciekłem :P. Później jeszcze przejechałem przez Tychy i już bez przygód dojechałem (przez Podlesie) do kitku i .... od wczoraj oficjalnie nowej piotrowiczanki - Magdy :).

[BTW: raz nie wyłączyłem auto pauzy, a ta ze Stavy ssie (tęsknię za Endomondo) tak samo ... jak komary pfff xD)

Na dzień dobry, na Ochojcu, zaskoczenie - jakaś urocza blondynka wzięła się na poważnie za spalanie kalorii :D

Postanowiłem jej nie przeszkadzać :D. Ale coś w tym jest ...

... :DDD

A tu już Hamerla => jak zawsze w klimacie ◉‿◉

Klimonta za to olałem, bo widoki na górki przy takim "skwarze" były o takie:

Już na celu ...

... i ucieczka ...

... na Tychy O_o

Muszę przyznać że nawet całkiem fajnie się przez nie jechało, ale to może przez to, że ominąłem je lasami i poboczami :D

A tu debile myśleli że zatrzymają mnie zakazem xD
Nie zatrzymali :P

Ale tu już postanowiłem się nie pchać przed szereg
<( ̄︶ ̄)>

Zginąć pod taką ilością samochodów nie zamierzałem :D.

I na koniec Kato ᕙ(☉ਊ☉)ᕗ

Fajny to był wyjazd, ale też trzeba oszczędzać siły na jutro => bo górki ^_^. Ekipa wyjazdowa również zacna: czterech pancernych, trzy pancerne ... i pies heh. Człowiek by cycki trochę opalił, ale ze względu na psa, wymyśliłem bardziej zalesiony szlak ᕙ( • ‿ • )ᕗ. Szczegóły wkrótce, a dziś jeszcze sklep, obiad, i na Brynów na coś co się zwie polską reprezentacją. Typy mam jednak (od początku mistrzostw) o takie xD

Pozdro i obym się mylił ^_^