DPD 12/2021 + Starganiec (towarzysko)

Czwartek, 6 maja 2021 | dodano: 07.05.2021

W górach ostatecznie potestowałem powerbank i działa, słuchawkom też coś się stało i ożyły, wstałem rano wyspany, a do tego za oknem świeciło słonko i miałem klarowną prognozę mówiącą o braku opadów. Supcio - można więc kręcić do roboty.
ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

Wystartowałem o 6:15, a w pracy (trasą klasyczną) melduję się o ... 6:51. To jakieś 5-6 minut wcześniej niż zwykle o_O. W podskokach poleciałem do szefa na odprawę, wychodzę, i już wiem co i jak. Prawie nie wróciłem do swojego biura => głupi ja myślałem że dobry humor poprawił mi formę, a tu duło tak (podczas jazdy w plecy - szanuje mocno), że masakra :D. Poza tym to klasycznie:

XD

Po pracy wiatr oczywiście kierunku nie zmienił, a ja wyjątkowo byłem umówiony na klachy z Devilem na Stargańcu.

Ruszyłem więc przez Burowiec i ... miałem już dość => wiało po mordzie tak, że szkoda gadać pfff. Kręcić jednak trzeba było i przez rynek w mieście wiadomym ...

... os. Witosa (b/k) ...

... i kąsek lasów ...

... melduje się na miejscu zbiórki, gdzie po chwili zjawił się też Marcin z nowym sprzętem => Boardman-em ;]

Dłuższa chwila rozmowy, geneza zakupu nowego (choć używanego) rumaka, omówienie spraw bieżących, i trzeba było choć troszkę (debiutancko w 2021r) wspólnie przekręcić :).

Finalnie dojechaliśmy do ... Akademików (:D), gdzie nastąpiło małe złote coby kółka się dobrze kręciły :P

Ponownie pogadali i każdy pojechał w swoją stronę ^_^.

Mi finalnie wyszło [bez końcówki, bo bateria padła i autopauz (durna apka) na trasie] takie oto coś:

I nie mam nic do dodania, do następnego więc ¯\_(ツ)_/¯.

==============================
Wiatr, wiatrem ale już jutro (sobota) ściągamy (ciekawe na jak długo xD) maseczki na dworze :).
Ktoś pewnie docenia :D

XDDDD

Ino uważajcie tam ...

... :PPPPPPPP

| 16:57 wtorek, 11 maja 2021 | linkuj A to prawda ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
| 16:55 wtorek, 11 maja 2021 | linkuj byle nie lało
| 14:44 wtorek, 11 maja 2021 | linkuj Gocha => potrenuję trochę i to nas będzie zbierać z zola :-P.

Roadrunner => rano to kij z nią, cały czas po południu wzywa swojego kolegę - super wiatr xD. I też po twarzy wali :D.
Memy yyy dziękują ^_^.
| 20:16 poniedziałek, 10 maja 2021 | linkuj Jak zwykle jebłem hauhuahue. MEMY zrobiły robotę ehauheuhaehau
Brawo wypad, co tam super nowa wyjebała na pierwszych fotach > :P
Gocha | 05:41 poniedziałek, 10 maja 2021 | linkuj Lepiej niech nie wraca, bo na kozie mu zawsze prądu brakowało...a tak to se synek pojezdzi ;P
| 22:47 piątek, 7 maja 2021 | linkuj ... i zamkną lasy i góry i Diobeł wróci "na kozę" :D
Mazia | 22:08 piątek, 7 maja 2021 | linkuj Gratulacje dla Diobła, oby się dobrze jeździło :)
Dokładnie, maseczki od 15.05 także jeszcze chwilka, jeszcze momencik :)
| 21:45 piątek, 7 maja 2021 | linkuj Oj, faktycznie - się rozmarzyłem :D. Dzięki za poprawę xD.

Trzy pary świateł na jezdni konta jedno na chodniku. Nie ma źle tu akurat <( ̄︶ ̄)>.
| 21:11 piątek, 7 maja 2021 | linkuj E, maseczki dopiero od piętnastego spadają z ryjków! :)

Mnie ten Wasz chodnik rowerowy wciąż przeraża. Aż kiedyś muszę się przejechać... koło niego :)

Wiało, oj wiało.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa geipo