DPD 11/2021 + Kosztowy

Piątek, 30 kwietnia 2021 | dodano: 01.05.2021

Tak jak pisałem ostatnio, wczoraj już miałem jechać na DPD. Niestety, Majka jak widać zaraziła mnie leniem i poszedłem se rano na pociąg :PPP.

Dziś już wyjścia nie było i nawet mokre drogi (po nocnych opadach) mnie nie zniechęciły. Na początek => zaskoczenie (・o・) => +10*C i totalny komfort jazdy!! Piotro - Ligota - D3S - Zawodzie i wiadomo <( ̄︶ ̄)>.

Przygód i atrakcji ponownie prawie nie stwierdzono. Te prawie, to dzik na dolinie, ryjący w trawie mający wszystko i wszystkich centralne pod ogonem heh.

=========
Po pracy, tym razem nie pojechałem prosto do domu ino postanowiłem odwiedzić najwyższy maszt (a zarazem obiekt budowlany) w Polsce. Żeby było śmiesznie maszt ten, znajduje się w Mysłowicach, a oficjalnie nazywa się RTCN Katowice/Kosztowy xD. To tak samo jak Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach jest w Sosnowcu na ul. Jedności, a Huta Katowice w ... Dąbrowie Górniczej :D. Logiczne ¯\_(ツ)_/¯.

Trasa => Szopienice - Mysłowice Centrum - Brzezinka - Larysz - cel - Krasowy - Wesoła - ul. Beskidzka - ul. Lędzińska - Ochojec - Piotro

Fajnie się jeździło (na minus wiatr), bo tym razem nie wziąłem bluzy do biura i łaziłem w robocie w krótkim rękawku, więc podczas kręcenia miałem na sobie ino dres, koszulkę i kurtkę Softshell. I tak plecy miałem mokre :P heh.

Bankowo bym tak szybko do domu nie wracał, ale była jeszcze misja nr 2 => o niej jednak po fotkach ^_^.

Początek w Mysłowicach ehhh

Już widać cel ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

Jeden z moich ulubionych zjazdów - przy wietrze w twarz, jednak nawet nie walczyłem o V-maxa ಠಿ_ಠ

No i maszt ^_^

Górki licho ...

... w lesie spoko ...

... i też wiadomo ^_^

W domu tylko obiad na szybko i rura do Gochy na klachy i bro.

Ustawka w dolinie Ślepiotki i do lasu z ...

... dobrym pieskiem, który to na sam start, mnie całego błotem uwalił xD.

Po spacerku ...

... wróciliśmy do Kotowic - Pieskowic (sznurówka od kota na podłodze być musi xD) ...

... coby Marshall się najadł ... Majkowym jedzeniem => klasyk :D

Byłoby :P

====================
Miesiąc rowerowo trochę mniej tragiczny, ale ... ciągle tragiczny - na całe szczęście upały coraz bliżej hehe :P. Mapki nie ma, bo muszę Łukasza pomolestować jak się to pobiera :P.

Butnie klasyczne => jest ćwierka, jest impreza ^_^. Cel 3k km ciągle mega realny, zwłaszcza że w maju zaczynam łazić służbowo :)))

Dyć!! :P

Do następnego (◍•ᴗ•◍)❤

| 16:10 poniedziałek, 3 maja 2021 | linkuj Ja dopiero dziś poczułem, ale o tym wkrótce :-P. Spacerek był jednak godny
ᕙ( • ‿ • )ᕗ
Gocha | 12:18 poniedziałek, 3 maja 2021 | linkuj Hehehehe jak nie zjesz to przyjdzie Marshall i ci zje.....jakież to prawdziwe xD. Spacer w deche nogi mnie bolały ;P
| 08:06 poniedziałek, 3 maja 2021 | linkuj Ooooo dobrze prawisz, polać Ci!! Mleka oczywiście ;). Wwozić mnie, a ja się będę puszczał z rozkoszą :P.

Się czepia :P
| 12:41 niedziela, 2 maja 2021 | linkuj Ty może weź w końcu rower w góry to przestaniesz pisać o płaskiej drodze "ulubiony zjazd" ;> W ostateczności jak tak bardzo nie lubisz podjazdów (o_O) to możesz się dogadać, że ziomki Ci wwiozą rower samochodem na jakąś przełęcz 1000+ i a później zjedziesz sam. ;>

"oficjalnie nazywa się RTCN Katowice/Kosztowy xD" - dopisali xD do nazwy? ;D;D ;D;D

PS. "Maszerujący" (po wodzie xD) orzeł ryje banię ;))
| 07:53 niedziela, 2 maja 2021 | linkuj Roadrunner => dzięki, większy problem będzie raczej z misją 5k na kole - bo tego jakoś nie widzę xD. Póki co, dwa razy więcej przeszedłem aniżeli przejechałem O_o.

Filip => a już na pewno nie stoi w Katowicach heh.

Trollking => jak nie piszę że nie można, to się je :D. Ciągle mogę Majce mówić że jak nie będziesz jadła to przyjdzie piesek i Ci zje :-P.

Łączyć Śląsk i Zagłębie Dąbrowskie to nie może się udać, choć ... czekaj, czekaj :D
| 20:50 sobota, 1 maja 2021 | linkuj Kropa tak samo ma z żarciem kota teściowej. Cześć Marshall, dawno nie widziałem :)

Ja w ogóle Śląska nie ogarniam z taką ilością miast w jednym mieście :) Więc jak na moje wszystko ok :)
| 18:41 sobota, 1 maja 2021 | linkuj Koło Kosztowego ten maszt też nie stał! Krasowy jak byk!
| 15:24 sobota, 1 maja 2021 | linkuj Przyjemny wpis i jeden z ulubionych masztów :):):):)
Życzę powodzenia w misji 3K

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iinud