DPD 8/2021 + zamek Będzin

Piątek, 9 kwietnia 2021 | dodano: 09.04.2021

Powitałka dziś kierunkowa, bo na DPD szykowałem się już wczoraj. Taaaa, jednak podziękowałem ...

... i wybrałem jazdę pociągiem xD

Dostałem jednak sprawdzoną informację, że w związku z zatrzymaniem pewnej osoby ...

... od dziś miało być lepiej ;]

Pobudka, ogarnięcie się, i mogłem wyjść z chaty na dwór. Cieplej hmmm? Jedną kreskę poniżej zera raczej tak trochę średnio traktuje jako ocieplenie heh xD.

Jechać jednak trzeba było, więc klasycznie, ze łzami w oczach i zmarzniętymi stopami pojechałem sobie przez D3S i Zawodzie do roboty :). Znaczy czy jechałem przez te ostatnie, to nie wiem - średnio widziałem :D

Po pracy ...

... natomiast byłem umówiony w Sosnowcu z Magdą, a że luba ma musiała przed weekendem zrobić pranie ciuchów roboczych na poniedziałek, to wykorzystałem swój "czas wolny" na dodatkowe kręcenie :P.

Pierw Szopienice, później Stawiki, Sosnowiec Centrum, Konstantynów ...

... i melduje się w Będzinie przy zamku ;].

Tam chwila przerwy i dwa zdenerwowania się pfff. Do wycinki drzew już się (niestety) przyzwyczaiłem ...

... ale takich praktyk:

nigdy nie zaakceptuje!! => miejsce futra jest na właścicielu!! Wyjątkiem są (pozdro Gocha :D) tylko łasice ... na męskich plecach - te można golić heh :P.

Cygareta wkurzona i czym prędzej zawijam się przez Pogoń na Ludwik ;]. Tu nic (prócz wmorde) się nie działo. Może ino będę w internetach na mapach heh:

Jak wszedłem do mieszkania to pranie się jeszcze robiło, więc po herbatce eM jeszcze pół godziny poczekała i ruszyła na pociąg, a ja ponownie na koń ;].

Sosnowiec (i moja trasa butna po pracy "na herbatkę") ...

... - Szopienice - Zawodzie - D3S - Ligota i melduje się na PKP Piotro, z ponownie ośmio minutowym zapasem czasowym do pociągu relacji Sosnowiec - (ble, ble) Tychy

B-)

Dojechałem, ale to co się działo z wiatrem na powrocie to koniec świata. Najstarsze Trollkingi tego pewnie nie pamiętają :D. Dodam jeszcze że ciągle jeżdżę w kurtce jesień - wiosna, gdzie kaptur... genialnie wręcz zbiera wiatr, pewno na jakieś bezwietrzne czasy xD.

Reasumując, dzionek dobry, ale z tą temperaturą (no i oczywiście wiatrem) to jakaś masakra heh XD

====================
W święta odebrałem swój telefon więc mogę podsumować marzec :P. Rowerowo był to kolejny miesiąc tragedii, a butnie w sumie klasycznie ;] :p.

10k kroków średnio dziennie xD Hmmm?

:DDDDDDDD

| 06:34 wtorek, 13 kwietnia 2021 | linkuj Gocha => cieplutki misio :)))) :D.

Mors => futra z kurczaka albo świniaka nie zrobisz :) :P.
Takie tabliczki szanuje, no chyba że pojawią się latem ... to nie :P
| 20:13 poniedziałek, 12 kwietnia 2021 | linkuj Mięso - tak, a futra - niet? Heloł! ;>

U mnie w górach widziałem tabliczkę ostrzegawczą "UWAGA!!! WIOSNA!!!" :) Niebawem wciepię ją na blogaska. :)
Gocha | 14:30 poniedziałek, 12 kwietnia 2021 | linkuj Ach ta aktywność fizyczna....xD Łasica powiadasz... matko i córko już dostałam skrętu kiszek ;[
| 05:30 sobota, 10 kwietnia 2021 | linkuj Masakra była w tym wiatrem - bałem się telefon wyciągać żeby go 50m za sobą nie szukać heh.

To ten słynny chodnik pieszo - rowerowy, ale ten lubię => dwie pary świateł się omija, a rano jak się człowiek śpieszy, to jest to na wagę złota :D.
| 21:26 piątek, 9 kwietnia 2021 | linkuj Najstarsze Trollkingi nie tylko pamiętają, ale wciąż z tym walczą :)

Zdecydowanie rozumiem Twój nerw na widok szmaciarzy-futrzarzy. Dziękuję mentalnie.

Jak na moje na porannym zdjęciu faktycznie nic nie widziałeś, bo jechałeś chodnikiem. Wiem, wiem, w Polsce to to samo co DDR :)
| 19:27 piątek, 9 kwietnia 2021 | linkuj Ruchu to proszę nie gratulować, aktywności fizycznej jak najbardziej heh :DDD.

Memy polecają się na zaś :p. Jutro być może będzie coś z gór, bo z tą pogodą i wiatrem już nie wytrzymam heh :p.
| 19:24 piątek, 9 kwietnia 2021 | linkuj Memy mówią prawwdę auheuheuahuhuahea uśmiałem się jak zwykle.
Mamy tak pojebany czasy że naprawdę....... Rano zimno w H, potem ciepło i jak tu się ubrać.
jak na wiosnę to już dawno nie pamiętam kiedy była taka H...za.
Gratuluje ruchu , ja siedzę w domu i mam wszystko w D. :P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa epatr