Kaleki na Kozie(j) :P

Niedziela, 18 października 2020 | dodano: 19.10.2020

Na początek informacja dla jesiennej pogody - pie*d*l się!!

DZIĘKUJĘ ^_^.

Co do genezy, to tym razem szału nie będzie. Dreptając sobie w sobotę przed południem po Sosnowcu, zadzwonił do mnie Diobeł z prośbą o załatwienie (na jutro) samochodu i podwózkę do Bielska-Białej, w celu odbioru przyrządu do ćwiczeń rehabilitacyjnych.

EDIT => sprzęt działa i już się zwraca ^_^

Są tacy ludzie, którym się po prostu nie odmawia, więc jeszcze tego samego dnia wykonałem szybki telefon do Ojca i następnego dnia meldujemy się około 14:00 w Bielsku. A skoro już tam byliśmy, to zew natury ←_← zwyciężył. Jeden Marcin ciągle odczuwa stopę, a drugi majowy lot z wózka widłowego, no ale z Kozią Górą nie powinno być kłopotu!

Tempo jak widać (po mapce poniżej) leniwe => w sumie tak jak Majka z powitałki (:D), ale nie o to chodziło. Po Leskowcu (tak kolego, sprawdziłem - to nie było w tym roku :P) musiałem kompanowi w tym roku jakieś góry pokazać :D. Brzmiało jak (co się okazało trochę po ponad kilometrze) wyzwanie heh.

Bez spiny, spokojnie, weszliśmy na górę, wywiało nas porządnie i mogliśmy wracać do auta. Ludzi trochę było (pewno grzyby), rowerzystów cała masa, ino forma kajś uciekła. Tak jak było powiedziane - starzy się robimy ಠ_ಠ :P.

A stopa działa na tyle, że chyba od jutra (przez trzy dni) inwentaryzuje DK-79 (Bagienna) - i na co ja się przyznawałem?
¯\_(ツ)_/¯.

Plusy oczywiście również jakieś są => mniejszy kontakt z ludźmi (Magda oczywiście tego nie czyta, albo nie bierze do Siebie :p), bo jak wiadomo:

xDDDD.

Niecodzienny widok :DDDD

Idziemy ...

... a niektórzy nawet wjeżdżają - wariaty ;]

Ekipa wyjazdowa, tocząca się xD

I w końcu jakieś widoczki :)

Schron (bombelkowo, kolejkowo i drogaśnie - postój olany) ...

... i szczytek :P

BTW: XDDDDDD

Schodzimy

Norka zalało ...

... a my jeszcze chwila do auta i na chatę ;]

Droga powrotna bez żadnych przygód, ale zdecydowanie (no pacz/cię) wolę zająć miejsce pasażera! Czemu? ¯\_ʘ‿ʘ_/¯ ... tego zapewne nikt nie wie :DDD.

=============================
Mi się podobało, ale no cóż? Niektórzy tak mają :P

| 07:33 czwartek, 29 października 2020 | linkuj Wtedy to świat by się skończył :D
devilek
| 18:01 środa, 28 października 2020 | linkuj Za blisko mam. A dodatkowo potem byłaby możliwość, abym musiał szukać porad u kolejnego specjalisty :P
| 07:38 środa, 28 października 2020 | linkuj Do kościoła możesz iść - rehabilitacja fizyczna i umysłowa :))) I wirusa tam nie ma ;]
devilek
| 16:04 wtorek, 27 października 2020 | linkuj Jakoś ich argumenty przemawiać do mnie nie będą ... Do siłowni nie można, na basen nie można, na rehabilitację jestem za młody i świetnie sobie radzę ( słowa ortopedy ), więc możliwości spaceru sobie nie dam odebrać. Wypis z szpitala do kieszeni i w drogę.

Aha bar też przecież zamknęli :D
| 11:55 wtorek, 27 października 2020 | linkuj Po nich się można wszystkiego spodziewać, i bankowo zwalą na protesty kobiet. Kolega od kumpla z roboty już "zarobił" 100 zł (pouczające - już tak pouczają) za brak maseczki jak śmieci wyrzucał ...
devilek
| 10:29 wtorek, 27 października 2020 | linkuj Zamykać to sobie mogą ( rządzący ) drzwi z mieszkania ... Prędzej mandat za spacerki dostanę, niż dam się w domu zamknąć, bo ktoś uważa że tak jest lepiej.
| 21:17 poniedziałek, 26 października 2020 | linkuj Nawijać to będę w swojej biografii, jak już będę sławny :DD. :p.

Magda, cóż, to rodowita sosnowiczanka więc ksywa "Ślązara" zdecydowanie nie przejdzie :DDD. I zakończymy temat :p.
| 20:58 poniedziałek, 26 października 2020 | linkuj Nawijaj dalej. ;p

PS. jedna moja kuzynka ma na imię Magda i urodziła się na Śląsku, co w lubuskim jest obciachem ;)) przez co w dzieciństwie miała ksywę "Ślązara" xDD
| 20:41 poniedziałek, 26 października 2020 | linkuj Normalne scenariusze - przemieszczać się też nie będzie można, więc z Majką se będziemy w wyrze leżeć całe dnie ^_^. Choć ... oby jednak nie było takiej potrzeby :P.

Prawie podwójnie pełnoletnia :-P. Na spokojnie ;).
| 19:48 poniedziałek, 26 października 2020 | linkuj Jakie scenariusze, ekhm... ;) ;p

Jak nie dajesz foto, to chociaż opowiadaj. ;p Pełnoletnia aby? xD Przypominam, że jak ma poniżej 16 lat, to może wyjść z domu wyłącznie z rodzicami. ;D;D
| 07:17 poniedziałek, 26 października 2020 | linkuj Dokładnie - nie będziemy z wyra wychodzić jak nas zamkną :P. No chyba że ktoś będzie miał "chomika", to wtedy wygra :)))

Kiedyś będzie - obiecuje :P
| 22:16 niedziela, 25 października 2020 | linkuj Ale o so chozi z tą Magdą, bo nie nadążam. ;pp Oczywiście głównie chodzi mi o foto. ;pp

Co do problemów z chodzeniem to pocieszę Was - już niedługo nikt nigdzie nie wyjdzie. xD
| 06:18 czwartek, 22 października 2020 | linkuj Co do auta to sprawdziłem - przejechałem z BeeS-em już 3k km więcej, aniżeli samochód od nowości :D

W sumie to jeszcze Diablasty Marcin sobie z kimś "spacerkuje" ;))))
Mazia | 20:38 środa, 21 października 2020 | linkuj Thalia wygląda jak nówka z salonu :D Sąsiad kierowca, alko 0% i mini górka no szalony ;)
Tak poważnie to bardzo ładnie Panowie, najważniejsze że udało się wturlać na górę. Zdrowie najważniejsze także nie przesadzać :)
Tak Marciny ( Ty i kolega Łukasza ze studiów ) nawiązali nowe znajomości, zostało jeszcze dwóch Marcinów :D
| 05:27 środa, 21 października 2020 | linkuj Grigor => w Kato po ulewach nawet w lasach takiej nie było, dopiero wczoraj trochę się "przyjesieniło" jak słonko wyszło :)

Troll => dzięki :)))
| 20:19 wtorek, 20 października 2020 | linkuj Telefon ma wbudowaną latarkę, więc w sumie spełnia warunki :)

Pozdrowienia przekazane, lecą zwrotne :)
grigor86
| 20:15 wtorek, 20 października 2020 | linkuj Nie no z tym memem o jesieni się nie zgodzę. Jesień w lesie i na wsi taka jest. W mieście to już inna sprawa.
| 18:37 wtorek, 20 października 2020 | linkuj Było dobrze, pozdro ^_^.
| 16:53 wtorek, 20 października 2020 | linkuj Uśmiech najważniejszy. Czyli bylo dobrze a może tak jak z wykresu Hehehhehehe. Pozdrowerrr
| 22:18 poniedziałek, 19 października 2020 | linkuj xDDD. Dobrze że wskoczyła na prześcieradło => I MAJKĘ OCZYWIŚCIE :D.
| 22:12 poniedziałek, 19 października 2020 | linkuj Oj, a gdzie ten klimat z latarką pod pościelą i czytaniem? Streszczenia lektur tak ogarniałem w podstawówce :P.

Tak wiem, żona Twoja (pozdrów!!) też tak ma. I żona Kuzyna ze Skórzewa, i Kuzyna ze Swarzędza, a ta ze Strzeszyna to Iwona Magdalena. Tu mam zaś Małgosię, Marzene, Mamę (:D) i Magdę. Mamma Mia xD.
| 21:59 poniedziałek, 19 października 2020 | linkuj No to gratuluję :) Imię bardzo ładne M. ma, jak się ustabilizujesz, to będę kojarzył :)

Tak, mniej drewna idzie, to plus, brak zapachu jest minusem, ale rekompensatą możliwość czytania w telefonie nawet przy zgaszonym świetle - moje marzenie z czasów bycia bachorem :)
| 21:52 poniedziałek, 19 października 2020 | linkuj Chomikowanie, chomikowaniem, ale zakup mega dobry i już się spłaca ;).

Magda nie kreci (jeszcze :p) ale kreci ;). Tak jak to wczoraj ktoś powiedział - coś się stało, że Marciny zaczęły szukać kąska stabilizacji :P. Może autor/ka tego to wyjaśni :D.

Troll => i mniej drewna idzie ;). Choć pewno zapach nie ten - nie wiem, nie znam się ;).
| 21:39 poniedziałek, 19 października 2020 | linkuj Też wolę, ale tak jest wygodniej. I taniej :)

Pozdro!
devilek
| 21:30 poniedziałek, 19 października 2020 | linkuj Inne podejście mam ; składanka shuffle dance i kręci się całkiem fajnie. Książki wolę w formie papierowej ;)
| 21:09 poniedziałek, 19 października 2020 | linkuj No to czekam :)

Dobry serial i da się nawet chomika wytrzymać :) Z książkami ciężej idzie, ale ebooki dają radę, już nie mówiąc o audio :)
devilek
| 20:43 poniedziałek, 19 października 2020 | linkuj Troll ;)

Miała być siłownia, ale jakoś tak pozamykali, a do kościoła nie zamierzam uczęszczać ...
Nigdy nie byłem zwolennikiem chomikowania, ale aktualnie muszę, nie mam wyjścia, chcę, czy nie chcę muszę.

Marcin musiał się zadowolić 0%, bo prowadził :D Jak samochód, tak i po szlaku ;)

Magda ... Ładny temat, autor bloga może wyjaśni.

Pozdro :)
| 20:15 poniedziałek, 19 października 2020 | linkuj Chomik... koszmar, a czasem jednak ratunek - dobry zakup na ciężkie czasy :)

Górki z Lechem, i to 0%. No nie poznaję kolegi :)

Wciąż nie wiem, kim jest Magda, chyba coś przeoczyłem :)
| 19:50 poniedziałek, 19 października 2020 | linkuj Przez to i fotka dodana ;). Ale patrz, nie wieje c''nie? :DDD
devilek
| 18:58 poniedziałek, 19 października 2020 | linkuj Dzisiaj tylko 30 minut kręcenia ( bardziej na zapoznanie się ), ale też godzina spaceru wpadła ;) Trochę tak smętnie patrzeć na swoje odbicie w szybie, a nie zmieniający się krajobraz, ale zawsze to coś nowego i cieszy :D
| 18:41 poniedziałek, 19 października 2020 | linkuj Najważniejsze że poszło i w sumie fakt - lepiej zobaczyć jak się jest w czarnej ... Od razu motywacja jest jak widzę. Dobrze!! :-P.
devilek
| 18:10 poniedziałek, 19 października 2020 | linkuj Fajnie było :) Pomimo, że na początku myślałem, aby siąść i zacząć płakać ... Kozia w 100% uświadomiła mnie, że mam co robić w wolnym czasie, aby pracować nad powrotem kondycji i tym samym pierwszy chomik już dzisiaj poszedł :D

Dzięki raz jeszcze.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa chnaw