DPD 42/2020

Środa, 5 sierpnia 2020 | dodano: 07.08.2020

Dziś ponownie wróciłem do DPD. Znowu jednak byłem bez wyjścia, bo jutro teren służbowy, więc (przynajmniej rano) było pokręcone. Jeszcze ciekawiej wygląda sprawa z weekendem, bo mam około miliona opcji, a ino (w poniedziałek odbieram wolny dzień za 15.08) trzy dni wolnego xD. Na urlopie pewno będę siedział sam z kotem - bo każdy będzie zajęty :D. Klasyk :)

Co do samej jazdy, to bez przygód pojechałem przez D3S (już posprzątali po TdP) i Zawodzie. Trochę niewyspany, ale z pozytywnym nastawieniem :)

BTW: To nie ja :)))

Po robocie ino jedna misja: podjechać i odebrać ogórasy od Ojca ;]. Giszowiec w tym układzie więc odpadał i pojechałem ponownie przez Zawodzie, oraz tym razem przez Muchowiec i Park Kościuszki.

Na Brynowie ...

... dłuższa chwila rozmowy, i przez Ligotę zaopatrzenie "wylądowało" na chacie ^_^

====================
Info wirusowe (choć on już nie jest groźny, krzywa zachowań się wypłaszacza ...

... idźcie tłumnie na wybory) => w pracy usłyszałem o kolejnym obostrzeniach:

"Stopień "czerwony" wprowadzono obecnie w powiatach ostrzeszowskim, nowosądeckim, wieluńskim, pszczyńskim, rybnickim, wodzisławskim oraz w Rybniku, Rudzie Śląskiej oraz Nowym Sączu"

Fajnie - więc jak będzie się chciało pojechać rowerem do Rybnika, Raciborza, Pszczyny, czy gdzieś tam na północny- zachód (np. Gliwice, Bytom) to maska cały czas na ryju - suuuper. Dodam że na rybaczówce też się kiełbaski już oficjalnie nie zje - można usmażyć, wsiąść na rower, zjechać koło cmentarza w Panewnikach i wtedy smacznego. Korona atakuje mega mocno, a my czym żyjemy? Zaprzysiężeniem kurwa prezydenta ....

| 21:51 wtorek, 11 sierpnia 2020 | linkuj A ja bym nie pogardził "szóstką" w lotka, ale kto co lubi :D :p
| 21:04 wtorek, 11 sierpnia 2020 | linkuj Ja bym zrobił na czerwono wszystkie bastiony lewagów. ^-^
| 17:45 sobota, 8 sierpnia 2020 | linkuj Nie jestem zdziwiony :)
| 14:49 sobota, 8 sierpnia 2020 | linkuj Taaak ^_^ => ogórki idealne do kotleta, a borówki na deser. Gorzej że Majkos pilnuje i kotleta ... i bitej śmietany do borówek :DDD.

A z newsów pandemicznych to dziś przez chwilkę jechaliśmy po Rudzie Śląskiej - mają yyy wyjebane heh :D
| 17:07 piątek, 7 sierpnia 2020 | linkuj W tym Waszym śląskim kotle faktycznie zakrawa na abstrakcję zamykanie kilku powiatów, a zostawianie reszty jako "otwarte". Ale bym się cieszył, że tak jest, bo przynajmniej w części można normalnie oddychać :)

Zaopatrzenie pilnowane przez Majkę bardzo mi się podoba :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ubyni