DPD 32/2020 + serwis M-ce i testy

Czwartek, 25 czerwca 2020 | dodano: 25.06.2020

W końcu coś(!!) => jak rany z tą pogodą ostatnio xD. Cały czas padało, a jak już na chwile przestało, to albo robota na chacie ... =>

(BTW: dzięki jeszcze raz dla Marzeny i Łukasza za odbiór paczek i pomoc w zmianie aranżacji kociej części mieszkania ...

... "kobrę" z góry zignorujcie :P)

=> ... albo goście, albo trzeba było pochodzić po terenie służbowym.

Tu akurat i nadrobiło się kilometry butne (około trzydziestu w dwa dni) i pogadało się z Siorką z korzyścią ... no przede wszystkim dla niego :)

Pies nie marudził (:D) tak samo jak ja na dzisiejsze poranne +13*C. Zawsze to lepsze aniżeli deszcze niespokojne, choć o tej porze roku powinno być przynajmniej +25*C (rano) pfff ;].

BTW:

Wystartowałem (z uwagi na jednak brak manetki) trochę wcześniej, nie goniąc się i uważając coby blokady "wózka" nie stracić, pojechałem klasycznie przez Brynów ...

... D3S, Zawodzie (+ zahaczyłem o bułkarnie) do Szopek.

Jechało się hmmm ... okropnie, ale humor wrócił mi od razu jak wszedłem do biura. Kierownik wiedząc że mam kask w ręku zapytał czy rower już naprawiony?. Otóż ... nie xD. Zaproponował więc żebym zapytał się w serwisie do którego sam jeździ, dokładając do tego, że mogę wyjechać o 12:00 cobym nie był tam w "godzinach szczytu" xD. Git, majonez, kielecki świętokrzyski warmiński heh.

Odliczamy:

xDDDD

Nadeszła (uczciwie przepracowana - nie tak jak powyżej heh :P) wyczekiwana godzina i po 5km jazdy byłem pod serwisem, gdzie miły Pan stwierdził że to zamontuję i ustawi co chce ale ... odbiór za godzinę.

Cóż, myślałem że odbiorę Szkodnika po pracy ale po rozmowie przez telefon z szefem, dowiedziałem się żebym sobie poczekał, do roboty nie wracał, ale mam za to zobaczyć jakiś "nowy" chodnik na końcu ul. Kołodzieja na Murckach. Budżet obywatelski tam coś wyremontował, a nikt nie wie co xDDD.

O umówionej porze pojawiłem się ponownie w sklepie rowerowym i cóż mogę powiedzieć? Polecam gorąco!! Mysłowice ul. Katowicka (koło Kauflandu) przy DK-79 ^_^.

Nowa manetka założona (działa perfekcyjnie -  dzięki Diobeł za dobór!) więc czas na testy.

Taką oto DDR-ką ...

... dojechałem do oto czego:

Nic szczególnego, no prócz muzeum pożarnictwa - to, to bym akurat zwiedził ;)

Następnie przed Laryszem wpakowałem się w dwie "mijanki" ...

.... i zamkniętą drogę przez Starą Wesołą xD. Pokręciłem jednak pod górkę ("młynek" w końcu działa jupi) i wjechałem na trochę górski widok heh

Później ino zobaczyłem ten chodnik ...

... który to oczywiście jest u nas inwentaryzowany, ino nie przy Kołodzieja ino Solskiego (xD) i wróciłem w swoje strony

Brawo że w końcu jest tam (ognisko przy Kolejarzu) czysto!
(・o・).

================

A co do śmiecha: to cóż. Mega nie popieram tego co się dzieje w USA, ale pewne stereotypy istnieją, co protestujący potwierdzają więc ...

... choć jak wiadomo

:PPPPP

Testy owocne, a jutro ... burze xD. Klasyka heh
¯\_(ツ)_/¯

| 10:12 niedziela, 28 czerwca 2020 | linkuj Ino mnie tam nigdzie nie zgłaszaj :DDDD

Kotek i tak woli wąchać rower - w pełni rozumiem (◍•ᴗ•◍)❤
| 09:54 niedziela, 28 czerwca 2020 | linkuj Teen Demot z Piłką rozjebał mnie hauheuaheh. BRAWO za sukcez z manetką, a Koteł niezłe ma pole do popisu :P
| 07:17 niedziela, 28 czerwca 2020 | linkuj Mors => ino buty załóż cobyś na bosaka nie szedł :D

Właściwie to póki co drapak nie robi za plac zabaw, ale kotozaur drapie (co najważniejsze) i ziewa na m :D

Kuzynostre => no niestety, miałem ja do Was (i babuszki) przyjechać, ale jest jak jest xD.
Ije**ć Krecika :P
Kuzyn | 18:30 sobota, 27 czerwca 2020 | linkuj Nie dość że najzimniejsze miejsce w Europie, to jeszcze epicentrum pandemii i zakaz wjazdu do Czech. Przejebane :-P W nagrodę za to przedstawiciel z Wielkopolski was odwiedzi :-)
| 14:55 piątek, 26 czerwca 2020 | linkuj Nie kijem, tylko BADYLEM - pozdro Gocha ;))

Kot też chyba wybiegany xD tylko powitałka na placu zabaw byłaby zabawniejsza ;>

"Gocha morsowa" - xDDD

M. Jackson wybrał kolor skóry. ;p
A Mors w tych wyborach wybiera własnego kolegę - niesamowite uczucie :O
| 12:39 piątek, 26 czerwca 2020 | linkuj Prościej by było tarczę przenieść :D
Gocha | 12:00 piątek, 26 czerwca 2020 | linkuj Hihihihi no troche daleko by było ;D
| 10:55 piątek, 26 czerwca 2020 | linkuj A się morsowa znalazła :DDDD Ale faktycznie - o kg chodziło :)))
Gocha | 10:40 piątek, 26 czerwca 2020 | linkuj Oooooo w morde 30 km przesuwać drapak żeby w strzałki pograć ? xD
| 06:18 piątek, 26 czerwca 2020 | linkuj Łukasz => polecam cenowo dobrze i ludzie sympatyczni ;]

Trollking => Kieras jest w dechę (Gocha coś o tym wie) i plusy ma za całokształt. Pewno jakbym tam był po 15:00 to by mnie odesłali z kwitkiem ... i bez roweru :)

Devil => polecaj, polecaj ino następnym razem mnie nie namawiaj że sam ogarnę bo ... widzisz jak wychodzi :D
Pod strzałki to można przesunąć - ino 30km (bez kota) waży :). A stary drapak został odratowany i po wywaleniu tego co rozwaliła, mam w sumie trzy (duży i dwa malutkie) drapaki i podstawkę pod żarcie i picie ;]

Gocha => koleżanka Ania P. po paru piwach to dopiero celować i trafiać zaczynała :DDDDDD
Gocha | 05:43 piątek, 26 czerwca 2020 | linkuj Taaaak strzałki są w deche szczególnie po kilku piwach xD
devilek
| 21:35 czwartek, 25 czerwca 2020 | linkuj Nie ma za co ;) Bubli nie polecam, niech się kręci.

Ps. nowy koci domek fajny taki na nie planowane strzałki :D
| 21:26 czwartek, 25 czerwca 2020 | linkuj Są jednak na tym świecie ludzcy serwisanci :) Znałem do tej pory głównie tych poznańskich, ale dobrze wiedzieć, że i Śląsk ma takich :)

Kierownik też ma plusa!
Łukasz | 20:55 czwartek, 25 czerwca 2020 | linkuj No namiar na serwis może się przydać ;)
| 20:10 czwartek, 25 czerwca 2020 | linkuj Dzięki!! Żyje i ma (kręci) się dobrze :-)
| 20:04 czwartek, 25 czerwca 2020 | linkuj Pacjent wrócił do świata żywych, i tak trzymać.
| 19:34 czwartek, 25 czerwca 2020 | linkuj ... neczko moje: czyli braciszka ^_^. Dokończyłem => nie ma za co ;) :p

Nie no, elegancko się jeździło, ale ... jednak nie xD. 20 zeta + 79zł za manetkę i omg jest różnica ;).

Marshall zadowolony, kotek pewnie też (bo spokój) więc idealnie ^_^.
Gocha | 16:56 czwartek, 25 czerwca 2020 | linkuj Noo nareszcie możesz śmigac jak człowiek , bo już sie bałam że będziesz kijem zmieniał biegi xD .Pozdro mors ;)
Marshall w siódmym niebie, wybiegany poszedł spać więc łaskawie pozwolił pańci zrobić dzwonki wietrzne z muszelek ;)
NARESZCIE POGODA, SŁOŃCE, GORĄCO... uwielbiam ..sło

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zajaj