Do Diabła z (tą) manetką

BTW do zdjęcia:

:PPPPPPPP

Ok, do rzeczy ;].
Po wczorajszej burzy i ulewie dziś dla odmiany ... ino lało :). Na całe szczęście pociąg mi nie przeciekał i do pracy jakoś dojechałem :]. Po niej natomiast byłem umówiony na Batorym z Marcinem.

Szybko więc na chatę ogarnąć kota, podgrzać (zrobiony wczoraj) obiad i rura na spotkanie pierw z Gochą przy sklepie z wyrobami niezdrowymi xD.

Na start ... zmokłam, później przyjechaliśmy z Gochą jakieś 500m i ... zaś zmokliśmy!!

Gocha więc skierowała swoje urocze cztery litery na chatę, a ja dalej moknąć przez Podlesie, Zarzecze i Owsianą dojechałem do
Diobła, gdzie pierw chwila rozmowy, a później demontaż mojej manetki.

No owocny to on nie był, bo niestety zepsuło się o to:

Powrót na szybko, bo byłem umówiony z kolegą na 20:00.

Nie chcę mi się pisać więc: trasa

I fotki:
Tam

I nazot

Pozdro dla wiadomych ;)

I dobranoc :p

=========
xDDDDD

Walcz Adrian, walcz!!

a tak poważnie to wyPAD.

| 06:06 środa, 24 czerwca 2020 | linkuj W sumie reaguje też na Majek, więc i Myjek pewno by "przeszło" :)

Karki kuszą, oj kuszą. Zobaczymy jak z czasem => najważniejsze coby w zimę nie jechać :))
| 20:10 poniedziałek, 22 czerwca 2020 | linkuj W Poznaniu też są te plakaty, a nawet samochody z reklamą Karkonoszy. Miło, że mnie zachęcają do wizyty w domu rodzinnym ;)

Majka powinna się nazywać Myjka :)
| 07:40 poniedziałek, 22 czerwca 2020 | linkuj Grigor => kotecka w sumie :). Zamiłowania do zlewów/umywalek/wanien nie kumam XD

Mors => A no widzieliśmy dwa takie plakaty - tu jest ten z Kato, a drugi był/jest? w Będzinie na granicy z Sosnowcem ;].

Manetki już nie mam (wylądowania w koszu), a dzięki wciśniętemu klocku w zmieniarkę jeżdżę na środkowym przełożeniu i jest git. Nowa (XT) już jednak zamówiona z allegro :).

Jednej nie chce => lubię se po-naciskać :P
| 21:26 niedziela, 21 czerwca 2020 | linkuj Ad. Karkonoszy: nie chciał przyjść Mahomet do góry, to przyszła góra do Mahometa ;D;D;D;D;D;D
/takie klasyczne porzekadło, jak ktoś nie zna ;p /

Ad. manetki: wywal i załóż se korbę z jedną tarczą. Raz, że to teraz modne a dwa, że i tak masz tam zbyt płasko na więcej tarcz. ;p ;)
Ewentualnie możesz wywalić manetkę i zmieniać biegi badylami, tak jak ja. ^-^
grigor86
| 19:02 niedziela, 21 czerwca 2020 | linkuj Cwaniaczek ten Twój koteczek :-)
| 14:24 niedziela, 21 czerwca 2020 | linkuj Dziś ogólnie ok, ale do komfortu (upałów) daleko pffff
Łukasz | 14:23 niedziela, 21 czerwca 2020 | linkuj No Karkonosze kuszą, tylko póki co Gruzja w łazience i mokro coś za oknem ;p
| 14:23 niedziela, 21 czerwca 2020 | linkuj Się zażywa, się umiera ;)
| 13:37 niedziela, 21 czerwca 2020 | linkuj się używa, się zużywa

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zybko