DPD 29/2020

Środa, 10 czerwca 2020 | dodano: 10.06.2020

Dziś dla odmiany ... wstałem wyspany (joł, joł) ;]. Wczoraj prócz szybkiej wizyty w sklepie i umyciu podłóg na chacie był tylko leżing, nicnierobing i nadrabianie serialu (z NETFLIX-a) "Dom z Papieru". Kot na całe szczęście nie przeszkadzał tak jak ten z powitałki :D.

Po zobaczeniu paru odcinków, niby usnąłem chwile przed 01:00 (a wstałem klasycznie o 05:30), ale samopoczucie miałem wręcz idealne => być może to przez to, że dziś jest piątek środa i to z podwójnym weekendem "za pasem" :).

=========
Co do samej jazdy to i tym razem obyło bez niespodzianek, z taką tylko różnicą ... że nie wiało. Oczywiście ino rano heh.

Przy okazji ofociłem zaobserwowane już wczoraj nowe nasadzenia przed D3S. Dobre i to :)

Do pracy (przez Upadowy) dojechałem spokojnie z dość solidnym zapasem czasowym, gdzie ino przez chwilę telefon mi przyświrował (za mostem pod A-4) i Endo się urwało. Trudno, obym miał ino takie komplikację ;)

Po robocie tym razem zrezygnowałem z jazdy przez Giszowiec, bo już wczoraj się tam korkowało wiec dziś nawet nie chciałem sobie wyobrażać co tam się działo xD. Klasycznie przez Zawodzie, D3S i Ligotę docieram w okolice domostwa, ogarniam sklep i rozpoczynamy cztery dni laby :).

Póki co bez planów - ale bankowo coś sie wymyśli :]

Żeby nie było tak kolorowo, to też swoje wystałem ...

... no ale kierowcy mieli gorzej :P

==============
Miłej i zdrowej bożociałówki Wam życzę i uważać (choć to bardziej się mnie tyczy xD) tam :D

| 07:43 poniedziałek, 15 czerwca 2020 | linkuj Ja czasu nie mam na seriale, ale kolega mi podrzuca i zgrywa na gwizdek co ciekawsze :). Gorzej że jeden sezon potrafię miesiąc oglądać :D. Śmiechy muszę kolekcjonować do wpisów, a nie patrzeć w TV :DDD.
| 19:36 sobota, 13 czerwca 2020 | linkuj Mors - i znów się czepia... :)

Lapec - Netflix wychodzi za grosze, jak się z kimś złożysz na dostęp. Ja płacę miesięcznie całe 11 złotych, mniej niż za HBO, które mam "na wyłączność" :)
| 13:54 sobota, 13 czerwca 2020 | linkuj Nic się nie stało :)

Ja szukam inspiracji do śmiechów :D. I trochę polskich dróg, czy przypadkiem mnie gdzieś nie nagrali na rowerze ,:-P
| 15:46 piątek, 12 czerwca 2020 | linkuj A no to zwracam honor. ;)

Jest wiele, a na pewno wiecej, niż da się pochłonąć. ;>
Ja oglądam głównie tematy geograficzno-podróżnicze i troszku polityczno-ekonomiczne. ;p
| 15:37 piątek, 12 czerwca 2020 | linkuj Ale ja nic nie napisałem na temat tego, że ja to mam. Kolega to ma - a potem ja z pracy tylko se ściągam :p.

BTW: na YT nic nie ma :p
| 15:32 piątek, 12 czerwca 2020 | linkuj Totalnie nie ogarniam, na co ludziom te całe netflixy, jak jutuby są za darmo o_O

"co najlepsze ja jestem pyra napływowa :)" - i jeszcze się z tego cieszy.. xD
| 10:32 piątek, 12 czerwca 2020 | linkuj Tak nie mogę napisać, bo Kuzyn mnie czyta :-DD
| 17:43 czwartek, 11 czerwca 2020 | linkuj Gocha - hehe, co najlepsze ja jestem pyra napływowa :)

Marcin - a najbardziej na spacery z Kropą :)
| 06:15 czwartek, 11 czerwca 2020 | linkuj Gocha => ja się połamać nie mogę, bo by mnie Złośnik w robocie by zabił jakby miał cały teren sam zrobić :D. Nie będę ryzykował ;).

Poznań poleca się na rower, babuszke i spacery z Kropą ▼・ᴥ・▼
| 06:11 czwartek, 11 czerwca 2020 | linkuj Diobeł => ale te twoje były w sumie pomocne, moje nie :P.

Żabie Doły w sumie (w części) wyasfaltowali czym ... zjebali heh. No tak - ja jutro wybiorę Chorzów, daj znać jak by Cię miało w domu nie być ;).

Troll => mamy, ale wolę pociągi. Przegubowce raczej jeżdżą na Sosnowiec i Dąbrowę - turystów chyba zwożą :P
Gocha | 05:00 czwartek, 11 czerwca 2020 | linkuj Trolking jak widze to Twoje łeee to mi ino skibki chleba brakuje i pyrów na obiad i czuje sie jak w Poznaniu ;D
Osobiście dawno tam nie byłam...
Devilek nie łam się chłopie , w zeszłym roku ja sie połamałam , teraz ty, za rok.... yyyy brader strzeż sie xD
| 21:00 środa, 10 czerwca 2020 | linkuj "Dom z papieru" wciąga jak... niszczarka papier :) Świetny serial!

Łe, macie przegubowce na Śląsku, takie fest. Dawno nie widziałem :)
devilek
| 20:26 środa, 10 czerwca 2020 | linkuj Ciut mniejszymi klamry ( jak kto woli, metalowe szwy ) mi wyciągali ostatnio :D

A co do planów, to na jutro Chorzów, na piątek Chorzów ale z Gochą i Tobą, a na weekend się zastanowię, ale chyba też wybiorę Chorzów ;) Jakoś tak swojsko ...

Co do D3S, to aż dziwne, że jeszcze w naszym rodzimym mieście, nikt nie wpadł na to, aby tam coś betonowego postawić. Pewnie kwestia czasu.
| 19:33 środa, 10 czerwca 2020 | linkuj W sumie ja bym się nie obraził :P. Za dużo tego dziadostwa miałem w sobie heh.

BTW: na sobote planuje Gliwice ^_^
| 19:29 środa, 10 czerwca 2020 | linkuj Hehehe gdyby takie kleszcze nas gryzły to umieralność ludzi by zmalała :P:P:P:P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rzyli