trzeba było kręcić na DPD xD.I...">

DPD 28/2020

Wtorek, 9 czerwca 2020 | dodano: 09.06.2020

Po raz kolejny w tym roku, na rower wychodzimy nie wtedy kiedy chcemy, ino wtedy kiedy akurat "nie wali żabami" ... Wczoraj waliło, jutro też ma (choć tu jest jeszcze opcja na poprawę), więc wyjścia nie było => trzeba było kręcić na DPD xD.

I tu bym mógł w sumie zakończyć, bo trasa standardowa i przygód brak. Temperatura też w sumie nie najgorsza, bo na stałym (około 15*C) poziomie :].

Jedyne urozmaicenie to fakt, że w drodze powrotnej słuchałem sobie na słuchawkach podcastu z GieKSa.pl i kręciłem dopóki kosa z Błażejem nie skończą swojej godzinnej rozmowy :-)

Z rana z mojego wymuszonego "skrótu"

I jakiś Szwecki - dobrze że nie dodał "A" na początku, bo by było kontrowersyjnie w dzisiejszych czasach :D

Nazot ...

... do kota :]
==============
XDDDD

| 06:05 czwartek, 11 czerwca 2020 | linkuj Kotkowo być musi ^_^
Gocha | 05:06 czwartek, 11 czerwca 2020 | linkuj Foty z kotem mnie zniszczyły xD
| 09:25 środa, 10 czerwca 2020 | linkuj Mam jeszcze kilka(set) w zanadrzu heh :D

W wyrze może dzień-dwa => później zaczynam chodzić po ścianach :P.
Co innego pora wstawania => takie 5x w tygodniu to bym do 10-11 pospał! A tu stety/niestety same ranki heh ;)
| 09:03 środa, 10 czerwca 2020 | linkuj Dla mnie całe życie to kołderka xDDD

Wstawki z kwejka jak zwykle niszczą. ;D;D
| 07:14 środa, 10 czerwca 2020 | linkuj Trollking => Majka nie ogarnia kartonów - ale zawsze mówiłem/pisałem że ona jest inna :D

Roadrunner & Trollking => to jest nas trzech :)
| 22:08 wtorek, 9 czerwca 2020 | linkuj Ostatnio tak mam jak ten kociambr z 1 foty :P
| 20:58 wtorek, 9 czerwca 2020 | linkuj Z tą kołderką sama prawda! I nie trzeba być kotem :)

Kropa nie ogarnia PlayStation :(

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa umala