Popracowe Paprocany

Wtorek, 12 maja 2020 | dodano: 13.05.2020

Wyjazd ten miał się odbyć już wczoraj, ale przeszkodził nam deszcz, który to padał sobie (z przerwami) radośnie aż do dzisiejszego poranka. Na DPD więc nie było szans, czyli w sumie ... tak samo jak wczoraj, choć tu akurat nie deszcz był problemem. Spakowany nie byłem i po niedzielnym ognisku szanse na wyjazd oceniałem na 50/50. Niestety, zamiast pakować plecak "bawiłem się" w wyciąganie kleszcza z uda xD. Dobrze że od razu jak wróciłem to się pooglądałem, przed spaniem również (czysto) i dopiero rano odkryłem malutką pierdołę na moim ciele. Czasu żeby się wbić za dużo nie miał, więc wyszedł cały (jeszcze se łaził po mojej ręce jak go oglądałem) i raczej nic złego mi nie zrobił.

Po 48h mam ino klasyczny ...

... ślad po ukąszeniu Uffff.

Zawsze mogło być gorzej xD

==========================
Co do samej jazdy, to popołudniu pogoda zrobiła się dość sympatyczna (chłodno ino trochę było) więc ustawka pierw pod moim blokiem z Łukaszem, następnie (o 17:30) pod "poligrafem" z Dawidem i mogliśmy w trójkę ruszyć sobie trochę pokręcić ;].

Planu w głowie nie mieliśmy, ale postanowiliśmy ruszyć w kierunku Tychów i gdzieś tam ustalić dalszą część trasy. Ja miałem w planach Wyry i Mikołów, koledzy natomiast sklep i Tychy. Mi tam było obojętne :). Skoro już jednak byliśmy w Tychach to zahaczyliśmy oczywiście o Wrotki-Paprotki. gdzie nastąpiło szybkie nawodnianie i mogliśmy wracać.

Pojechaliśmy pierw klasycznie, a później postanowiłem zobaczyć co to ten szlak zielony => wszak nigdy nim nie jechałem xD. Szlak jak szlak i po trochę ponad pół godzinie wydostaliśmy się z miasta ościennego ;]. W Kato chwile jeszcze pokręciliśmy się po Piotrowicach i Ochojcu, ogarnęliśmy Żabkę i mogliśmy się pożegnać z Dawidem w okolicach osiedla Zadole.

Po chwili przerwy wyszło że braknie mi około kilometra do "Trollkinga" i niecałych trzech do 2k w tym roku. No i w sumie to kolejny sklep by mi się przydał :P. Odprowadziłem więc Łukasza trochę bliżej domu, zrobiliśmy zakupy i się pożegnaliśmy. Wynik jakiś taki ładniejszy aniżeli 1997 czy tam 1998 :)

Wróciłem na Zadole (przez ul. Rolną i Kłodnicką) na konsumpcje piwka i zaś ... spotkałem dziki. Na całe szczęście tym razem obyło się bez "strat w szkle" :))))

Auto-pauza pitła ze Śląska, bo koronowirus xD.
A jak "z palca" ruszałem (rękawiczki długopalczaste) to też się trochę policzyło => stąd różnice w średniej ;]

Dojazd praktycznie klasyczny więc ino kolaż ;]

I już na celu :)

Powrót

A na koniec fotka zachodu z rzepakiem w tle :)

Dzięki Panowie i do następnego :)

================================
BTW: Sam se kochaj :P

| 11:37 poniedziałek, 18 maja 2020 | linkuj Jeszcze nie mam, ale bankowo się zlecą do Ślepiotki pfff. Mam nadzieję że Majka będzie choć te w domu wyłapywać :D
| 09:49 poniedziałek, 18 maja 2020 | linkuj Chyba do Kato zabiorą - chciałeś ciepła, to masz. ;ppp
| 06:10 poniedziałek, 18 maja 2020 | linkuj To niech se je zabiorą ... i komary też :D
| 21:24 niedziela, 17 maja 2020 | linkuj Lewagi kochają wszystkie zwierzęta... ino że kleszcz to też zwierzę... :>
| 05:59 piątek, 15 maja 2020 | linkuj Heheheh no cóż :)

Co do kleszczy, to bym nawet takie wolał => lepiej by się je lokalizowało na ciele :). A najlepiej jakby ich w ogóle nie było :P
| 19:48 czwartek, 14 maja 2020 | linkuj Zabiłeś mnie tym zdjęciem kleszczodyni aż mam gęsią skórę brrrrrr.
A ten mem z biedroną zajebisty heheheh, wkońcu kozy nie będa same
| 17:45 środa, 13 maja 2020 | linkuj A dziękuję ^_^. Jeszcze 3000 i mogę (w tym roku) wieszać rower na kołku heh. Oczywiście ... jak zdrowie pozwoli to tego nie zrobię sesese :)

Bo biali nie potrafią skakać, a był daleko :P

Co do dokrętki to hmmm dzika taka trochę była ;)
| 17:39 środa, 13 maja 2020 | linkuj Gratuluję tych dwóch tysi, tym bardziej że połączonych na finiszu z sympatyczną dokrętką :)

Zachód fajny, tylko rzepak mało widać :)
| 10:05 środa, 13 maja 2020 | linkuj Akurat prowadzą na dobrą, ja ino inaczej chciałem tam dotrzeć :P
Spoko, też dzięki :)))
phantom85
| 10:03 środa, 13 maja 2020 | linkuj Tak tym razem na kolegów, że to niby oni na złą drogę prowadzą ;)
Żartuje, dzięki za wycieczkę!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa geipo