Debiutancko z Dawidem ...

Piątek, 1 maja 2020 | dodano: 01.05.2020

... i oczywiście nie chodzi mi o mojego siostrzeńca, tylko o dawnego kolegę z Brynowa który to (jak już gdzieś napisałem) wrócił do kręcenia ^_^. No i dobre!! ;]

Wczoraj spacer z psem się odbył, a dziś od rana pogoda była do bani. Planowo mieliśmy ruszyć między 11:00 a 13:00, a finalnie spotkaliśmy się dopiero ... o 17:30. To była jednak bardzo dobra decyzja, gdyż między 12:00 a 14:30 lało jak z cebra. Ale to na plus, bo już było tak sucho że masakra ...

xDDDDDD

Spotkanie, chwila rozmowy i mogliśmy ruszyć. Pierwotny cel (czyli Rogoźnik) jednak odpuściłem, bo bałem się że braknie nam czasu (xD), ale w sumie i tak zrobiliśmy dystans jaki mielibyśmy do pokonania do wyżej wymienionego punktu heh ;).

Pierw na Witosa, później Park Śląski, następnie Siemianowice, później kąsek z Sosnowca, Mysłowice, Nikisz, Gisz i przez Murcki i Ochojec na chatę.

Dzięki kolego za kontakt i bankowo do następnego ;). A i dzięki za piwko heh.

Park Śląski i ... pierdyliard osób - trzeba było szybko uciekać

Mój kompan - dobrze że zmieniłeś bieganie na rower heh :)

Staw na granicy Sosnowca i Katowic

A tu okolice stawu Bolina - pustki, więc szło pojeździć trochę nielegalnie ;)

Nikisz ...

... a tu rowery dwa ;)

Głodny? Raczej odwoniony :PPP

By było - a przy takich widokach wracaliśmy do chaty :-)

Kolega ma tempo ma jak najbardziej mi odpowiednie, rozgadany, a do tego mieszka jakiś kilometr ode mnie - szykuje się fajna znajomość ;)

A jutro górki :P
=================
Ejjjjj xDDDDD

| 06:33 poniedziałek, 4 maja 2020 | linkuj Gocha => byś w górki pojechała, a nie pizza :PP
Marshall to raczej przeciągnie, a nie przegoni :D

Troll => dokładnie - Siostra miała za czysto w domu i za mało sierści na dywanie heh. Nie może mieć sterylnej niż ja :D

Grigor => aj to zupełnie inne mięśnie pracują, ja jak przebiegłem 4km to myślałem że zdechnę :D

Mors => też prawda :D
| 12:09 niedziela, 3 maja 2020 | linkuj Bo są zbyt zabiegani ;)
grigor86
| 22:24 sobota, 2 maja 2020 | linkuj Zawsze dziwię się biegaczom (z całym szacunkiem) dlaczego nie rowerują?!
| 21:34 sobota, 2 maja 2020 | linkuj Gocha - a nie "mówiłem", że następne cztery nogi do opieki to najlepsze co może być? :) Pandemia to nie moja "zasługa", żeby nie było :)
Gocha | 20:40 sobota, 2 maja 2020 | linkuj Jedną nogę w gipsie juz miałam w zeszłym roku, jak se chciałam odbić to pandemie wymyslili ...I jak tu byc szczupłym jak rany xD. Dobrze że choć Marshall człowieka przegoni ;D
| 17:30 sobota, 2 maja 2020 | linkuj Stali bywalcy pewno dziękują ;)

Oj nie jedna, nie jedna ^_^
Phantom85 | 08:22 sobota, 2 maja 2020 | linkuj Dziękuje za miłą wycieczkę i mam nadzieję, że przed nami jeszcze nie jedna wycieczka rowerowa. Ehhh te piwko sam bym zrobił, ale obowiązki.... bez alko tez w sumie było ok. Pozdro dla stałych bywalców.
Dawid
| 04:39 sobota, 2 maja 2020 | linkuj Mors => wolę jednak Siostrę "na chodzie", a nie w gipsie hehehe :D.
Zawsze możesz przygarnąć kotka :p

Tak, korzystam póki mogę. Na zjazdach kolega mnie wyprzedza bez pedałowania ;). Oczywiście jak ja pedałuje xD.

Roadrunner => potwierdzam :-)
| 23:16 piątek, 1 maja 2020 | linkuj Przepraszam ale ten gravel jest Zajebiaszczy
| 22:52 piątek, 1 maja 2020 | linkuj Sis mało ze schodów przez niego nie spadnie ;D;D to dopiero byłaby powitałka! ;))

Trochę Ci teraz nie wypada nabijać się z JarKacza. ;)) Ja to przynajmniej nie mam kota. ;))

Twój kolega ma Twoje tempo, bo dopiero się wkręca xD a jak się rozkręci na szosie, to nie wiem... ;)
| 22:28 piątek, 1 maja 2020 | linkuj Taaa, mógłby jeszcze trochę mniej się lenić jak się wita :D

Zamieni kolega maratony biegowe na rowerowe - już ja tego dopilnuje :)
| 22:10 piątek, 1 maja 2020 | linkuj O, kolejny duet - super :) Graty i ode mnie dla kolegi za porzucenie tego czegoś dziwnego (bieganie) i powrót do normalności :)

Marshall zdecydowanie Cię już poznaje, co wnioskuję po powitałce :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa niena