10k(a) Szkodnika :]

Czwartek, 23 kwietnia 2020 | dodano: 23.04.2020

Jakoś tydzień temu zorientowałem się że przegapiłem moment, w którym to przekroczyłem 30000 km na BeeSie xD. No ale nie ma tego złego, coby na dobre nie wyszło i przy tej okazji zobaczyłem że Szkodnikowi brakuje ino "jakiś śrubek" do 10000 km :]. Tak wiem, Morsie :DDDD

Dziś rano sytuacja wyglądała następująco:

No jak nic trzeba było to dokręcić :-)

Jako cel wyjazdu wyznaczyłem sobie Tychy, więc w obawie o swoje zdrowie psychiczne musiałem wyjechać rano po śniadaniu, a nie po obiedzie xD. Po śniadaniu to oczywiście po 11:00 (:P) - jeszcze mi nie odbiło heh.

Na start pojechałem przez Mąkołowiec i bardziej zurbanizowane tereny miasta, coby po zrobieniu dwóch kółek wokół Paprocan, wrócić sobie lasem.

Jak zaplanowałem tak zrobiłem i poprzez myjnię wróciłem na chatę :-). Przygód nie stwierdzono, no może prócz telefonu od kolegi z biura który to przekazał mi, że pensja w tym miesiącu będzie mniejsza o 5% premii uznaniowej => ato źli ludzie heh xD. Ponadto z mojej sali konferencyjnej robią miejsce do przyjmowania interesantów, a ja z kumplem przechodzimy do pokoju w zaprzyjaźnionym dziale przetargów - a to ... w sumie wszystko mi jedno :P

Endo się nie chce załadować więc póki co => https://www.relive.cc/view/v36ArnQx1Gq
EDIT:

O Tychach już się dużo (złego xD) tu napisałem więc ino jedna fotka miejska heh

Paprocany - o dziwo zdrowia psychicznego nie straciłem hehehe ;)

Leśnie

Wróciłem (jak widać) do stolicy Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego :D

A na koniec fotka czyściocha ᕙ( • ‿ • )ᕗ

=============

:PPP.

Ja już nie muszę kupować bo wiem, że jutro spacer z Gochą i ▼・ᴥ・▼ :]

| 10:57 niedziela, 26 kwietnia 2020 | linkuj Ino ludzie ... dzbany hehehe
grigor86
| 18:37 sobota, 25 kwietnia 2020 | linkuj Bardzo ładne Jezioro Paprocańskie.
| 08:31 sobota, 25 kwietnia 2020 | linkuj Widzę i już nawet na Aryowy gwizd reaguje - mądry piesek (◠ᴥ◕)
Gocha | 05:32 sobota, 25 kwietnia 2020 | linkuj Marshall na widok bradera juz mi chce rękę urwać tak biegnie ....czyli już skumał że Marcin plus spacer daje b.duuuży spacer xD. A co do pensji to ja zupełnie nie wiem o czym wy mówicie , ja cały czas robie za minimalną ;/ a nie wróc...L4 miałam xD, no prawie za minimalną troooche więcej, więc nie mają już co obciąć.
| 11:25 piątek, 24 kwietnia 2020 | linkuj Hehehe, a moja przełożona uważa je za najlepsze miejsce do życia. Patriotyzm lokalny xD.

Ja w ogóle nie mam z kotem w nocy problemów, a dziś już było wręcz odwrotnie niż u was. Poszedłem spać o 3:00 - kot już ledwo na oczy widział/a :D

Dzięki ;)
Mazia | 08:16 piątek, 24 kwietnia 2020 | linkuj Gratulację :)
No poleżeć zawsze fajnie, gorzej jak kot o 4:30 stwierdzi, że przecież już Ci wystarczy snu :/
Tychy - no nie przepadam
| 06:50 piątek, 24 kwietnia 2020 | linkuj Dobrze poleżeć zawsze fajnie ;)
| 01:20 piątek, 24 kwietnia 2020 | linkuj Za to mogę uleżeć, najchętniej do 14stej. xDD

Mieć dobrowolne konto na bikeSTATS i bać się statystyk - cały T-king xDDDD
| 00:24 piątek, 24 kwietnia 2020 | linkuj Trollking => aż strach pomyśleć u Ciebie heh ;). Dzięki, woda i las również dziękują, Tychy no cóż - "jak zwykle" :E

Roadrunner => Szkodnik dziękuję - został wykąpany i ma pachnącą podłogę pod kołami :). A co ^_^

Mors => a na tyłku hehe. Choć mając taką okolice to się nie dziwię że usiedzieć nie możesz :D
| 21:06 czwartek, 23 kwietnia 2020 | linkuj *mają ;) ;p
| 21:05 czwartek, 23 kwietnia 2020 | linkuj Moje monocykle maja poniżej 10kkm. ;)

W domu faktycznie, nie siedzę... bo nawet nie mam na czym xD
| 20:41 czwartek, 23 kwietnia 2020 | linkuj Proszę pogratulować szkodnikowi :D:D:D:D
| 20:33 czwartek, 23 kwietnia 2020 | linkuj O kurde, mógłbym zerknąć na swoje rowery i dystanse, ale mi się nie chce :) Zresztą uważam, że chyba lepiej nie wiedzieć, jak z wiekiem :)

30 koła dwóch kołach gratuluję :)

Woda, las - na plusik. Tychy - jak zwykle :)
| 19:38 czwartek, 23 kwietnia 2020 | linkuj Kuzyn => a dziękuję w imieniu yyy Szkodnika ;-). Skoro nie zapytałaś, to nie odpowiem :P

Mors => chodziło mi o to, że u Twoich rowerów 10k to "wiek niemowlęcy" hehehe ;)

Raczej jeździć po górach i siedzieć na siodełku - zazdro, choć nie minimalnej :-)
| 19:32 czwartek, 23 kwietnia 2020 | linkuj A ja w kwietniu za płacę minimalną muszę siedzieć w domu i jeździć po górach :((( xD

"Tak wiem, Morsie :DDDD" - ale że co? bo ja nie wiem xD
Kuzyn | 19:31 czwartek, 23 kwietnia 2020 | linkuj Tak właśnie. Hipokryzja :) Bym mógł zapytać czemu tylko 5%, ale nie zapytam przez grzeczność :) Brawo dla Szkodnika, kolejnych dych życzę i sto lat O_o
| 19:07 czwartek, 23 kwietnia 2020 | linkuj Nie siedziałem w domu, ino czekałem zdalnie na telefon ( ̄ヘ ̄;)
| 18:52 czwartek, 23 kwietnia 2020 | linkuj Za co Ty chcesz premie, za siedzenie w domu? Hipokryzja czysta

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eraln