DPD 16/2020

Środa, 15 kwietnia 2020 | dodano: 15.04.2020

Taaaaaaa .... XD.
BTW => tak Mors, wiem heh ;)

Rano miało być zimniej niż wczoraj ... a nie było :P. Komfortu termicznego oczywiście też nie było, ale narzekać na poranne warunki nie mogłem :-)

Do okolic Gochy roboty dojechałem tak samo jak wczoraj i dopiero tam, odbiłem sobie na Burowiec. Ot tak, bo był czas i stopy mi nie zamarzły - lubię moje zimowe, grube skarpetki ;]

Jedna fotka z rana => bryli oczywiście zapomniałem, ale na szczęście słonko dziś "dało se siana" :)

Po robocie kolejna kombinatoryka jak wracać? Trasa Giszowiec - Ochojec odpada (bo las), przez okolice Stawu Upadowego też nie nie przejadę (bo las), D3S odpada (yyy bo tak wymyślili) hmmm? Niby lepiej przez Centrum bo zaś chciało łeb urywać, a tam się można trochę osłonić. No nie wyszło xD

Wyszło za to zdjęcie NOSPR-u z poczekajki na światłach ^_^

Później dalej walcząc z durnym wiatrem pojechałem na chatę, zaliczając jeszcze mój ulubiony katowicki znaczek :D

Tak blisko, a tak daleko heh

Jeszcze ino dwa dni i weekend *\0/*
===================
PS: miłego świętowania - na zdrowie :)

| 05:37 niedziela, 19 kwietnia 2020 | linkuj Oj, jak bym mógł to bym bym zmienił grudzień i styczeń na "Liczeń" i plus 20 ;)
| 10:00 sobota, 18 kwietnia 2020 | linkuj Zmień sobie nick na "Lipiec" ;D;D albo zostań prezydentem i zmień "Lipiec" na "Lapec" xDD
| 07:16 sobota, 18 kwietnia 2020 | linkuj Skończyły się morsowe czasy, w końcu nastaje lepsze. Oby to lato było upalne ^_^
| 19:52 piątek, 17 kwietnia 2020 | linkuj Po co komu ciepła noc latem, jak za dnia nie da się żyć ;p
| 14:29 piątek, 17 kwietnia 2020 | linkuj Albo nocny przy +25 mhmmmmmm
| 12:19 piątek, 17 kwietnia 2020 | linkuj Ja czekam na moment gdy zaś będę mógł ruszyć o 3-4 rano i nie będę musiał zważać na to, że w krótkim rękawku piździ.
| 06:13 piątek, 17 kwietnia 2020 | linkuj Pojemny plecak dobra rzecz :)
Musimy doczekać do lata, gdzie i rano i popołudniu będzie parówka :)))
Gocha | 05:20 piątek, 17 kwietnia 2020 | linkuj Oj ja też poczuję jak będę śmigać o 5 rano do roboty w zimowej kurtce a w połednie w krótkim rękawku. Dobrze że choć plecak mam pojemny ;)
| 14:08 czwartek, 16 kwietnia 2020 | linkuj Oj sorki Filip, nie odświeżyłem xD => taaa właśnie odczułem te 21* i w tych ciuchach co jechałem rano, poczułem właśnie te 10 stopni więcej heh. Ale fakt, idzie ku lepszemu :-)
| 07:10 czwartek, 16 kwietnia 2020 | linkuj Trollking => a dzięki ,jeszcze ino ze 30 lat :). Dam/y radę :)) I no nie wiem, nie wiem - pianka nie wydaje się na "dwa palce" :D

Roadrunner => poszedłem se do sklepu, a później w słonku przy Ślepiotce postałem :). Choć tyle :)))

Mors => przegapiasz najzimniejszą porę dnia i muszę nadrabiać za Ciebie :P
| 06:58 czwartek, 16 kwietnia 2020 | linkuj Dziś już Panie na powrocie będziesz miał 21 stopni na termorurce wg prognozy. Więc jeszcze tak z 10 więcej i będzie gitara.
| 21:50 środa, 15 kwietnia 2020 | linkuj Ja dziś zerwałem się o 13:42 NAD RANEM :D ale później kiepsko się czułem, taki niedospany ;p xD
| 20:20 środa, 15 kwietnia 2020 | linkuj Jak byś wiedział że pod koniec dnia będzie ładnie to byś poczekał co :)
| 20:03 środa, 15 kwietnia 2020 | linkuj Współczuję z tym wstawaniem - ja się ostatnio tak rozleniwiłem, że powrót do "normalności" będzie ciężki, oj ciężki :)

Takie mitologiczne "jedno piwko" to ja rozumiem. Nawet realne do wykonania, w przeciwieństwie do tego klasycznego :)
| 18:01 środa, 15 kwietnia 2020 | linkuj Albo robisz flaszkę i jesteś u źródełka ... nietrzeźwości :D

No niestety, ja ino malutkie dla zdrowotności ;)
Kuzyn | 17:20 środa, 15 kwietnia 2020 | linkuj Fajny znaczek, działa trochę na wyobraźnię, wsiadasz w kajak i za 787km jesteś nad morzem :) Piwko też niezłe :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iauli