Służbowo ... z Gochą ^_^

Środa, 8 kwietnia 2020 | dodano: 09.04.2020

Dzisiejszy dzień był zaplanowany na nicnierobieng. Zakupy zrobione, pranie też, mieszkanie wysprzątane, czteropak całą noc się chłodził w lodówce i obudził mnie ... telefon do Kierownika xD. Przyszło jakieś pismo że wykonawcy robót przy centrach przesiadkowych "Brynów" i "Zawodzie" śmiecą na potęgę i trzeba było to sprawdzić. Trudno, praca to praca ;]

Na całe szczęście "poskarżyłem się" Siostrze, która to stwierdziła że chętnie się ze mną po obiedzie przejedzie i przy okazji zobaczy ile zajmie jej dojazd do pracy. No to już jest jakiś plan :D.

Ustawka pod jej blokiem o 13:00 i mogliśmy ruszyć trasą, którą to ja uważam że bezsensowną (przez Centrum) a Gocha wręcz przeciwnie heh.

Jechało się całkiem spoko, aż do drugiego punktu czyli Zawodzia. To właśnie tam Gocha stwierdziła że pojedzie sobie przez chwilę sama i zobaczy "skrótek" do roboty. Wróciła z paną w tylnym kole!!! XDDDD. No nic, szybka wymiana dętki i mogliśmy wracać przez Giszowiec, Żabkę i Murcki.

Później jeszcze na chwilę do Leclerca i do rowerowego po rezerwową dętkę i się pożegnaliśmy .. jak się okazało - na nie za długo heh :P.

Klasyczne czekanie na Siostrę heh

Pętla "Brynów" gdzie nic nie zauważyłem - posprzątali widocznie ;]

Centrum i UFO ;)

Pętla "Zawodzie" => za dwa miesiące mają odbiór, no już to widzę :D

Naprawa

I na spokojnie lasami (drogami publicznymi) do baz ;]

============================
Po rowerze postanowiłem jednak pójść se na spacer koło lasu. Wnet odezwała się ponownie Gocha i w dwójkę ustaliliśmy że trzeba wyjść z Marshallem xD. No cóż, pies piszczy więc trzeba heh ;]

Trasa klasycznie => o tu

Dziś w końcu spokojnie, choć nie chce zapeszać :-)
================
HEHEHEHEH :D

| 21:15 czwartek, 9 kwietnia 2020 | linkuj Załatw mi Dębice na koło 29'' i potestuje hehehe ;)
| 21:05 czwartek, 9 kwietnia 2020 | linkuj 400 vs. 63.000 xD a i tak wszyscy wolą "niemiecką jakoś" (Schwalbe) - bez komentarza o_O
| 20:48 czwartek, 9 kwietnia 2020 | linkuj Gocha to złapała kapcia, ale miała Łapcia :p. Służę :D

No niestety, schwalbe - ale opona cała, Siostra wymacała :-D. Przejechane może z 400km xD.

Kato, starto przestaje mieć teraz rozgłos hehehe
| 20:15 czwartek, 9 kwietnia 2020 | linkuj *63 OOO km ;p
| 20:13 czwartek, 9 kwietnia 2020 | linkuj Pierdziu, ludzie to mają niefarta - przejechać się rowerem raz na pół roku ;p ;) i od razu załapać kapcia xD
Przypomnę statsy moich Dębic: ponad 20 lat, ponad 63 OOO i tylko 1 (JEDEN!) kapeć. :D No ale co kto woli... ;ppp

PS. już nigdy nie będę się nabijał z Kato :D
ciekawostka: gostek różni się wiekiem ode mnie o 1 dzień. :>
| 16:53 czwartek, 9 kwietnia 2020 | linkuj Piesek już mnie poznaję i jak zagwizdałem to Siostra miała przebieżkę :D. Dzięki ;)
| 16:32 czwartek, 9 kwietnia 2020 | linkuj Najlepsze foty z Piesełem :) ale MotyloKot też dowalił do pieca hauehuaehuahe. Pozdrawiam Serdecznie
| 15:58 czwartek, 9 kwietnia 2020 | linkuj Reakcja roweru bardzo słuszna. Tak się zdziwił że ruszył po zimie, że aż się uszkodził z tej radości ;)
| 15:25 czwartek, 9 kwietnia 2020 | linkuj Reakcja roweru słuszna. Ja też flaczeję na myśl o powrocie do "regularnej" pracy :)
| 11:05 czwartek, 9 kwietnia 2020 | linkuj Filip => oj tak. Oczywiście w obu przypadkach, a nie jednym wspólnym ;)

Grigor => dobry do lasów xD. Może za pół roku porządnie przetestuje heh ;)
grigor86
| 11:00 czwartek, 9 kwietnia 2020 | linkuj Ale agresywny bieżnik opony.
| 09:51 czwartek, 9 kwietnia 2020 | linkuj Dobrze, że tylko to taka guma, a nie inna.
| 09:20 czwartek, 9 kwietnia 2020 | linkuj Do mojej pracy że dodam :D
Gocha | 09:00 czwartek, 9 kwietnia 2020 | linkuj No jak widać ruszyłam z kopyta do pracy xD

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa hsiet