DPD 12/2020

Czwartek, 2 kwietnia 2020 | dodano: 02.04.2020

Dziś już bez komplikacji ze wstawaniem, dojechałem i wróciłem z pracy trasą standardową.

Rano było nawet całkiem przyjemnie pogodowo (ok -1*C) i zero wiatru, po południu za to dwanaście stopni więcej i ... wichura. Zdecydowanie jednak wolę jak wieje, aniżeli jak jest zimno ;)

Fotek brak. Rano nie było co fotografować, a jak wracałem to w głowie miałem ino jedno, czyli informacje że rząd się w końcu ugiął(!!!) i dał prawo do swobodnego i niekontrolowanego przemieszczania się po lesie. Oczywiście nie dla wszystkich => póki co tylko dla ... myśliwych. Czekam jeszcze na info że drwale też są spoko, a później zamykamy lasy coby plebs nie przeszkadzał w trosce o nasze zdrowie ... Jp!!

==============

O ile trafisz deklu ...

| 05:51 piątek, 3 kwietnia 2020 | linkuj Roadrunner => mówisz o politykach, myśliwych czy drwalach? xD. W sumie to nie musisz odpowiadać :D

Mors => do kleru nic nie miałem ... w tym wpisie :)
| 20:09 czwartek, 2 kwietnia 2020 | linkuj Nie cierpie tych h........
| 18:26 czwartek, 2 kwietnia 2020 | linkuj Trollking => tym razem to ja praktycznie tego na żywo słuchałem :/
Spoko, trzeba odblaskowe ciuchy powyciągać i liczyć że z Hubert nie dał im w pakiecie daltonizmu! XD.

Mors => nic nie kumam, a daje głowę że pijany nie jesteś, zresztą ja też nie heh :P
| 17:47 czwartek, 2 kwietnia 2020 | linkuj Jak przejechali ino bokiem (koło mnie też) no to tylko się cieszyć. ;))

O, i antyklerykalna mowa nienawiści się trafiła - przeoczyłem. To takie urocze w wykonaniu ludzi walczących o tolerancję...
| 17:13 czwartek, 2 kwietnia 2020 | linkuj Początkowo musiałem sprawdzić datę tego artykułu. No ale nie, nie wczorajsza, tylko dzisiejsza...

Teraz dopiero faktycznie trzeba będzie ograniczać przebywanie na terenach zielonych, bo jeden taki "Komor" po pijaku i pozamiatane :/
| 16:31 czwartek, 2 kwietnia 2020 | linkuj Bitels => i na widzialność (jak w ostatnim śmiechu) celu ;)

Mors => owszem, na osiedlu. W lesie niech se żyją milion lat i milion lat ... ode mnie :P
Wyborami się nie interesuje ʘ‿ʘ

Gocha => a mogli zabić :P Doceń to hehe ;)

Gizmo => mnie jednak dopingował ... bo piwo w plecaku czekało ;) Yyyy Amen? :-)
| 15:34 czwartek, 2 kwietnia 2020 | linkuj Mnie kolega wiatr skutecznie do wyjścia w celu higieny psychicznej zniechęcił. Pozdro dla niego, niech się ogarnie w końcu.
Gocha | 14:58 czwartek, 2 kwietnia 2020 | linkuj Ja pierd....ale bez sensu ;| Poszłam dziś na spacer z psem do lasu a tu policja, ale ino przejechali
| 14:52 czwartek, 2 kwietnia 2020 | linkuj A dopiero co sam chciałeś odstrzelić lokalne dziki ;> ;p

Rowerzyści mają za słabe lobby. Dlatego najbliższe wybory powinien wygrać Krzychu Bosak. :) ;p
Bitels
| 14:47 czwartek, 2 kwietnia 2020 | linkuj Widać, że wafelki szkodzą na musk :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tbree