DPD 5/2020

Poniedziałek, 16 marca 2020 | dodano: 16.03.2020

Nowy tydzień, nowe możliwości można by było rzec. U mnie tydzień jak tydzień => do pracy trzeba jechać, no ale jak dwa wpisy temu pisałem za tydzień mam wolne więc biletu miesięcznego nie kupuje :P. Jazda komunikacją miejską kosztuje, poza tym można "złapać wirusa", albo napotkać się na inne "atrakcję" ...

xDDDDDDDDDD

Rower jest zdecydowanie bezpieczniejszy, tak więc o 6:15 wyjechałem z chaty zabierając ze sobą bryle przeciwsłoneczne. Oj, to była (jak widać) zdecydowanie dobra decyzja :)

Niedobra była za to temperatura, ale pewnych rzeczy się nie przeskoczy xD

Do pracy dojechałem (prócz skostniałych stopek) bez atrakcji, za to jak tylko wyszedłem z portierni to ... oberwałem termometrem po czole xD. Wynik na poziomie 36,6*C nie dawał żadnych złudzeń na wolne i po przywitaniu się z kolegami mogłem zabrać się do roboty. Oczywiście nie od razu :P.

Sam sobie w biurze siedzę wiec mogę :PPPP

=========================
Z roboty wyszedłem dziś godzinkę wcześniej bo o 16:00 byłem umówiony z Gochą u Weta. Trasa tak samo jak poranna (przez D3S i Zawodzie) była klasyczna. Szopienice, okolice Nikiszowca, Giszowiec, Ochojec i na Piotro ;]. Prócz tego że prawe nie wjechałem na Szopienicką (bo wiało tak że gołębie w locie zawracało) i jednej symfonii z klaksonu od pana z Opla, to nic specjalnego się nie działo. Selfik więc na koniec :P

BTW: Na powrocie 14*C, a jak xD
==============================
Potwierdzam => wszytko jest :)))

| 21:01 poniedziałek, 23 marca 2020 | linkuj To odliczam w dół ;). Jak będzie +50 to może wirus zginie ^_^
| 19:51 poniedziałek, 23 marca 2020 | linkuj Przecież tera pory roku lecą na odwrót ;D;D ;p
| 06:24 poniedziałek, 23 marca 2020 | linkuj Dobry plan bo w przyszły weekend przesuwamy zegarki i pewno zimno będzie :p. Jednak już coraz bliżej upałów - odliczam ;)
| 22:36 niedziela, 22 marca 2020 | linkuj Z termoforem jeździj ;p :D
| 19:33 wtorek, 17 marca 2020 | linkuj Taaaa, rano zimnica a popołudniu cieplutko. Nie narzekałem jednak ;)
grigor86
| 19:25 wtorek, 17 marca 2020 | linkuj Za to dziś wiosna po południu.
| 22:35 poniedziałek, 16 marca 2020 | linkuj Kot niezadowolony ze zrobienia z siebie paczki (w transporterze) ale raczej nie żałuję :). Daje popalić bo już jest swobodna bez sznurków w brzuchu :-).

Marshall dostał na wynos, bo ponoć jakiś wirus szaleje i Wet nie za bardzo się rwie do niezbyt pilnych wizyt heh xD

Praca jak praca, choć wolę taką którą będę mieć za tydzień ;)
| 21:47 poniedziałek, 16 marca 2020 | linkuj Taką pracę to ja rozumiem :)

Jak wizyta u weta i nastrój Marshalla? :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tolat