Browarnie *\0/*

Niedziela, 15 marca 2020 | dodano: 16.03.2020

Plan na dziś był prosty => ustawka z Diobłem. Wstałem na spokojnie po 8:00, napisałem BeeSa (wasze nadrobię jutro => wszak jestem sam w biurze, a do tego interesanci mają bana na "odwiedziny" :P), zjadłem obiad, pooglądałem telewizję, posprzątałem i ... po 14:30 zadzwoniłem do Marcina. Cóż mogę napisać? Wyścig żółwi trwa i wciąż nie wiadomo kto pierwszy wystartuje w 2020 roku; on czy Gocha heh :DDDD

Trudno, stwierdziłem że choć samotnie gluta wykręcę. Piotrowice, Podlesie, "Sopelek", Czułów, browar Tychy, Mąkołowiec, Podlesie, Piotrowice, Manhattan i do piwa ;). Nie powiem że dobrze mi się jeździ, ale formy szukać trzeba ^_^.

Ogólnie to wyjazd bez przygód ;]

Estadio de Piotrowice na ul. Dereni :P

Widok na Podlesie z ul. Podleśnej => choć chyba lepiej by mi się widziała nazwa Nadleśna ;))

(płasko)Leśnie ;]

Musicie mi uwierzyć na słowo - za Tychami ukazały się górki :)

Na celu.
Słonko, nie słonko - w łapki ma być ciepło :P

Między Tychami a Katowicami klasyczna chwila przerwy ;]
Piotrowice i kolega znany z moich terenów służbowych :)

Atrakcja :D

A na koniec nowa DDR-ka na Armii Krajowej - całkiem godna :)