Mr. M. + Żabie Doły

Sobota, 14 marca 2020 | dodano: 15.03.2020

Oj będzie zwierzęco dziś. Może faktycznie zmienić nazwę tego bloga na "Lapec wśród zwierząt"? :D
Na początku raport Majkowy czyli o kocie który prawie został lampą xD. Otóż z niedzieli na poniedziałek futro nauczyło się ściągać fartuszek. Metoda => pierw chwycić za materiał, później tylne łapki wyciągnąć, przesunąć szmatkę bliżej łebka, wyciągnąć przednie łapki i przez łeb ku wolności ... gdzie mogło nastąpić LIZZAAAAAAANKO. Samo mycie się nie przeszkadzało ani mi, ani weterynarzowi ale niestety franca se zaczęła sama szwy usuwać, co nie było spoko. Całe szczęście reprymenda ustna pomogła i finalnie ko(to)łnierz nie był potrzebny :)

Kot dochodzi do ciebie i nawet sobie selfi strzela :D

W poniedziałek ściągamy szwy - w końcu!!! Majka nie mogąc się polizać i lizała mnie => przed spaniem obie ręce od łokcia do nadgarstka miałem umyte xD.

Jako drugi wątek muszę wyjaśnić kwestie powitałki. Otóż od piątku Marshall jest nasz ... znaczy Gochy :)))). Mój będzie z częstotliwością taką samą jak Gocha odwiedza Majkę - czyli trzy razy na pół roku :PPP. Endo niestety dojechało z nami aż do Ochojca, więc tylko zdjęcia z odbioru (bezproblemowego) wrzucę :]. Co do świętowania to nic nie napiszę, bo było grubo heh. Dzięki Gocha za pizze urodzinową ;)

Tak już nie będzie!!! :)

Będzie tak:

A może nawet i tak :D

Zobaczymy ^_^

Teraz co? Rowerowe Żabki heh.
Plan na dzień dzisiejszy był zgoła odmienny bo po a) miałem spotkać się z Diobłem na delikatnego gluta, coby sprawdzić rower po przeszczepie napędu i butów. Niestety, Marcin postanowił do 5:00 rano nie spać heh. Zresztą i tak by nie pojechał bo jako warunek dał że ma nie wiać. A wiało :P. Po b) na rower musiałem wyjść i tak, bo w czwartek skończył mi się bilet miesięczny. No cóż: o godzinie 9:40 próbował do mnie zadzwonić Kierownik (w sobotę bez gór hahaha!!!) ale się nie udało. Jak wstałem grubo po 12:00 to oddzwoniłam i usłyszałem że zaczynamy pracę w urzędzie w systemie rotacyjnym. Pół załogi na pół, bo jakoś wirus szaleje xD.

BTW: xD

Dowiedziałem się również że wszystkie miejsca na kolejny tydzień są zajęte i mam się normalnie w poniedziałek zgłosić do pracy. Ino teraz po co mi bilet? Od 1 kwietnia i tak mam darmowy bilet służbowy :P. Zawsze więc mogę trochę pojeździć na jednorazowych, albo rowerem (motywacja do DPD!!!), a później wolne - 120zl przy kotkowym miesiącu piechotą nie chodzi ;)

Ruszyć się jednak i tak planowałem bo musiałem wykonać testy nowego napędu i opon. Na start na Brynów, później Tysiąclecie, następnie Park Śląski i melduję się na Żabich Dołach. Po chwilowym postoju ruszam nazot przez Bytom, Świętochłowice, Batory, Kochłowice oraz katowickie Panewniki, Podlesie do Piotrowic. Oj, formy nie ma xD

Szkodnik po przeróbkach. Dzięki Diobeł jeszcze raz ^_^

Staw Maroko - 1000-lecie

Wiadomo - Kocioł Czarownic

Na celu
Świętochłowice

A tu DDR-ka w Rudzie Śląskiej ...

... i tak lepsza niż ta na Owsianej xD

Starganiec i złe (42% lasów) Katowice xD

Na koniec niestety zgrzyt. Ja naprawdę nie mam nic do tego że młodzież szkolna (wyrzuciłem trzy bongi) ma wolne. Ale nosz do kurwy nędzy mogliby po sobie sprzątać!!!!

Teren oczywiście ogarnąłem ^_^

Do następnego ^_^
==================
xD

Dlaczego niepojęte?

BTW :DDDD

| 21:12 wtorek, 17 marca 2020 | linkuj Tak, taka betonowa ;)
| 20:19 wtorek, 17 marca 2020 | linkuj Rozumiem, że to pochwała wobec tego miasta? :)
| 22:36 poniedziałek, 16 marca 2020 | linkuj Polecam zerknąć na Rzeszów :D
| 21:15 poniedziałek, 16 marca 2020 | linkuj Tak, chodziło mi o miasta z okolic plus minus 100 tysięcy mieszkańców, z grubsza te wojewódzkie sprzed reformy :)
| 04:52 poniedziałek, 16 marca 2020 | linkuj Trollkingowi pewno chodziło o duże miasta, ale ten Węgliniec jest konkretnie zielony ... choć z mapki nie wygląda :).

Sopot ma też coś ponad 60% :]
| 22:39 niedziela, 15 marca 2020 | linkuj "ja chyba bardziej zalesioną znam tylko Zieloną Górę"
- no to bardzo mało znasz... chociażby:
82%!!
| 22:23 niedziela, 15 marca 2020 | linkuj Dzięki ^_^
Wlokła się, a nagle wszystko się szybko potoczyło i dobrze ;). Jutro idziemy go odrobać i może Majce szwy ściągać, Ole!!

Gnoje, ehhh dziś zaś sprzątałam ale już mniej i bez dowodu fotograficznego xD.

Gochy być może synowa jest z okolic Zielonej Góry heh :)
| 20:59 niedziela, 15 marca 2020 | linkuj No i stało się! Trzymałem mocno kciuki - nie ma za co :) Co prawda myślałem, że adopcja pójdzie szybciej, ale sądzę, że warto było czekać. Marshall wygrał los na loterii :) Brawa dla siostry za decyzję! :)

Ładnie, że posprzątałeś po tych gnojach... A info o lasach ciekawe, ja chyba bardziej zalesioną znam tylko Zieloną Górę (bo to fajne miasteczko). Gdyby tylko jeszcze umieli zgodnie z zasadami gramatycznej logiki informować o tym na uwiecznionej tablicy... :)
| 20:40 niedziela, 15 marca 2020 | linkuj Filip => jak Ty jeździsz emerycko, to ja pełzam :D. Panika pewno nie tak szybko zniknie xD

Mors => już nie raz pisałem że mój telefon jest kobietą heh ;). Więcej procent niż gorzoła ;) :p

Grigor => a dzięki ^_^

Roadrunner => maszyna jeszcze wymaga pewnych małych korekt, ale ogólnie mega daje radę ;)
| 20:02 niedziela, 15 marca 2020 | linkuj Fajne fotki, smaka mi narobiłeś i ta maszyna też sie super prezentuje :D:D:D:D:D
grigor86
| 19:52 niedziela, 15 marca 2020 | linkuj Fajny wpis :-)
| 19:50 niedziela, 15 marca 2020 | linkuj "oddzwoniłam" - w co drugim wpisie używasz formy żeńskiej xDD

Samo pojęcie "Nadleśnictwo Katowice" brzmi abstrakcyjnie, a tu jeszcze 42% xDD
| 19:28 niedziela, 15 marca 2020 | linkuj Jak ruszę to konkretnie, ale to poczekam aż ta panika zniknie i jak to przystało na mnie rekreacyjnie w emeryckim tempie.
| 16:35 niedziela, 15 marca 2020 | linkuj A to jest możliwe bo to końca miesiąca nie będę kupował miesięcznego :D
| 15:01 niedziela, 15 marca 2020 | linkuj Całkiem możliwe, bylebyś tylko nie zrobił czterystu czy tam więcej bo za jasnego będzie ciężko obrócić :O
| 14:12 niedziela, 15 marca 2020 | linkuj Ale Ty raz pojedziesz i ogarniesz tyle co ja w całym marcu heh ;)
| 12:41 niedziela, 15 marca 2020 | linkuj Ano ni ma. Ciesz się, w tym miesiącu jednym wyjazdem masz więcej niż Ja zrobię w całym marcu :(
| 10:50 niedziela, 15 marca 2020 | linkuj Pomyślimy, pomyślimy ;). Wszystko ok ino formy nie ma heh.
Gocha | 09:40 niedziela, 15 marca 2020 | linkuj Oj podziało sie w tym tygodniu i choć rok zacząl sie nam fatalnie ,to mysle ze jakos sie pozbieramy. Zwierzakowo wszystko wraca do normy , rowery tez ogarnięte ,moj ino trzeba szmarnąc po zimie i oby do przodu. Przeciez nie moze być ciągle źle, co nie ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa torzo