Tour de Dorotka

Niedziela, 4 sierpnia 2019 | dodano: 05.08.2019

Zalatany, ale w końcu znalazłem chwilę coby napisać zaległy (wczorajszy) wpis :-)
Napisałbym to pewno wcześniej, ale oglądałem se w TV kolejny etap Tour de Polonge. Bardzo fajnie się słuchało komentatora i nie mówię o tym, że zapraszał do zabytkowej kopalni Guido, gdzie można zjechać windą 320 kilometrów (!!!) pod ziemię (:D), ale o próbie ustalenia kierunku wiatru. W bok? W twarz,? oj, oj chyba w twarz, ale kolarze zjeżdżają, więc chyba boczny, później się zmieni na w twarz, no ale ostatnie metry przed metą w Zabrzu powinni mieć w plecy xD Jakie to śląsko-polskie heh. Dobra do wiatru jeszcze wrócę, a teraz geneza.

Genezy brak :P Po prostu już wczoraj podczas jazdy, zadzwonił do mnie Diobeł z zapytaniem czy nie skuszę się jutro na Rogoźnik. Pomyślałem, czemu nie? ;). Wróciłem z roweru, do sklepu wieczorem się iść nie chciało, tak więc w niedzielę już około 9:00 mogłem ruszać. Umówiliśmy się jednak na godzinę 12:30 i o tej porze spotkaliśmy się na końcu ulicy Bocheńskiego.

Szkopuł w tym, że ... jednemu Marcinowi się w sumie chciało, a drugiemu nie :P. Kolegę jak najbardziej rozumiem :-). Nastąpiła więc ino chwila rozmowy, po której każdy udał się w swoją stronę. Ja zmieniłem plan z Rogoźnika na Dorotkę, a mój kompan wybrał relaks na Rybaczowce i ... chyba przegrałem na tej rozłące xD

Jechało się średnio od samego początku. Wiatr w pysk, w Parku Śląskim wpizdu wiary, na Siemcach wmorde i mżawka xD. Na całe szczęście później na szlaku: Bańgów, Przełajka, Grodziec, Dorotka, Będzin i Sosnowiec było stabilnie - baaa, nawet na odcinku zjazdowym i aż do Pogoni powiało w plecy, dzięki czemu udało się dość przyjemniego Vmaxa wykręcić ;)

Od Sosnowca przez Mysłowice ponownie wiatr mega niesprzyjający, do tego ponownie jakieś mżawki przechodziły xD. Dojechałem jednak do granicy Katowic, gdzie postanowiłem skontrolować część katowickiej pętli TdP. Po tym odcinku przez D3S do chaty zostawić rower i pojechać pociągiem oglądać kolarzy :]

Trzeszcze z pedałów jak stare radio, ale weekend pozytywny i trzeźwiutki wyszedł. Na koniec ino dostałem buzi od osy. Opuchlizna na całe szczęście po nocy zeszła i nie wyglądałem w robocie jak brat Godlewskich xD. Jak nie komary i kleszcze to osy heh xD

Trasa => https://www.relive.cc/view/e1369020195
BTW: Auto - pauza ssie xD

Miejsce spotkania ...

... i dalej(LAMA) jadę sam :P

Siemianowice i kolejne (pozytywne) działania pewnej młodszej księgowej.
O tym jak Maryja z nieba do biura pracować poszła można poczytać O TU!!! :DDDD

Najwyższy punkt na fotce był moim celem ;]

Mordercze nasadzenia xD
Na prostu wieża ciśnień. Filmik z drona jakby kogoś interesowało do obejrzenia o tu ;]

Cementowania Grodziec

I po podjeździe na celu :)))

Był wjazd, jest i zjazd ... terenowy taki :)

Z powrotu: Sosnowiec i to co można w nim najlepszego spotkać :P

Trasą TdP => Nikisz ...

... i ul. Gospodarcza

Na zakończenia jazda po krzokach, bo D3S zainfekowane OFF Festiwalem xD

========================================================================
Wyścig widziany z Zawodzia => zobaczyłem jeden przejazd i wypiłem (byłem bez roweru ;]) dwa piwa :P

Bidonu oczywiście żodyn gamoń nie wyrzucił - spróbuje złapać za rok :P

Lider nie pomachał - wiadomo, Niemiec xD
=====================================================

Jako śmiech pewna impreza xD Szkoda że mam 30.08 imprezę od Zastępcy Kierownika (odchodzi na emeryturę), bo bym rowerem pojechał dzbanów z bezpiecznej odległości pooglądać heh

Odpisałem jednemu - admin usunął, ale facet nawet kulturalnie odpisywał ;]

EDIT => niestety w miejscu gdzie byłem niedawno (Bełk) na trasie TdP zmarł kolarz ://// Ehhhh, 22 lata ...

| 21:36 piątek, 9 sierpnia 2019 | linkuj Aaaaaaa, ale to by Gocha musiała setkę z podjazdami na "dzień dobry" machnąć xD. Raczej średnio heh
| 20:02 piątek, 9 sierpnia 2019 | linkuj Jak to co się dzieje 31-ego - przecież sam zapodałeś niusa co się wtedy dzieje. xDD
| 16:09 piątek, 9 sierpnia 2019 | linkuj A co to się tam dzieje 31.08? Ja 30go idę na wódkę i miesiąc to mogę zakończyć ewentualnie misją "aspiryna" w pobliskim sklepie ;)
| 15:07 piątek, 9 sierpnia 2019 | linkuj Tylko nie zaczynajcie 31. sierpnia. ;))
| 10:56 piątek, 9 sierpnia 2019 | linkuj Miłością to bym tego nie nazwał ale lubię, i fakt - zaraziłaś :]

Już niedługo rozpoczynamy rehabilitację i jak formę złapiesz, to ino kurzem spod Twojej opony będę obrywał ;)))
Gocha | 19:46 czwartek, 8 sierpnia 2019 | linkuj Hehehe sama kiedyś zaraziłam braciszka miłoscią do rowerku ;) A teraz nie umie go dogonic :(
| 04:43 środa, 7 sierpnia 2019 | linkuj Mają miejsce do wylewania żółci heh. Co do brata rowerzysty to Gocha się musi wypowiedzieć ;)
| 20:27 wtorek, 6 sierpnia 2019 | linkuj Odwiedziłem :)

"Lepiej mieć siostrę w burdelu niż brata rowerzystę".

Jest ambitnie, trzeba przyznać :)
| 05:22 wtorek, 6 sierpnia 2019 | linkuj Mors => nachylenie jest dobre, ale odcinek króciutki. Pedałuje na maxa coby rozpędem wjazd zrobić. Bez kręcenia to trzeba jechać na Jurę albo w Beskidy ;)

Troll => nic się nie zrobi - było, minęło :-
Co do festiwalu dzbanów polecam ich dyskusje na FB heh xD
| 21:45 poniedziałek, 5 sierpnia 2019 | linkuj No szkoda :( Niestety, sport zawodowy tego typu zawsze oznacza spore ryzyko, o czym przekonujemy się dopiero przy takich tragediach.
| 21:43 poniedziałek, 5 sierpnia 2019 | linkuj Ale 50+ z pedałowaniem czy samą grawitacją?
| 21:06 poniedziałek, 5 sierpnia 2019 | linkuj O, jeszcze Troll coś napisał, jak komentowałAm Morsa ;)

Ja tam do weekendowych imprez nie mam nic, omijam i tyle. OFF jest jednak inny, bo się cały tydzień panoszą xD.

Ogólnie to masz rację: kombinowali, a nie musieli. Jak wieje, to w ryj xD. Szkoda tego Belga ino :-\
| 21:01 poniedziałek, 5 sierpnia 2019 | linkuj Ta, bym pozdrowił inaczej, a za nim by jakiś Żyd jechał i bym do pierdla poszedł za antysemityzm xD

Ja pod chatą jak pod most wjeżdżam to mam regularne 50+ ale tego nie notuje ;)

Oj tam, oj tam błąd zrobiłAm ^_^
| 20:57 poniedziałek, 5 sierpnia 2019 | linkuj OFF jest spoko, choć jak zwykle zapewne - im dalej od imprez masowych, tym tolerancja wobec nich rośnie :)

W sumie ten Narodowy Festiwal mi się podoba, codziennie zagryzam zęby, żeby w nim nie uczestniczyć, widząc niektóre jednostki, bo to niby "swoi" :)

Też słuchałem tej relacji z TdP i też się zastanawiałem, co komentatorzy chcieli przekazać. A przecież by wystarczyło powiedzieć prawdę - że zawsze jest pod wiatr! :)
| 20:34 poniedziałek, 5 sierpnia 2019 | linkuj Niezły Vmax, chociaż jak sobie pomyślę, że u siebie nigdy na zjazdach nie zapinam dużego blatu, a okolice 55km/h to codzienność... ;]

Niemców to się trochę inaczej ręcznie pozdrawia. ;)))

"postanowiłam skontrolować część katowickiej pętli TdP" - a Ona znowu.. O_O
| 19:37 poniedziałek, 5 sierpnia 2019 | linkuj Roadrunner - a dziękuję za miłe słowa. Pozdro :-)

Łukasz - a nudzi mi się samemu heh. Ćwicz, ćwicz => Rzeszów to mój najważniejszy punkt w tym roku ;). Poza tym, nie chce se wstydu w Poznaniu przed Kuzynem narobić, to jeżdżę :D

Tak, lubię ten szlak - teraz ino bym chciał go zjechać od strony tych chaszczy co kiedyś jechaliśmy ;)
| 19:26 poniedziałek, 5 sierpnia 2019 | linkuj Super relacja POZDRO
Łukasz | 19:24 poniedziałek, 5 sierpnia 2019 | linkuj Widzę ostro trenujesz przed Rzeszowem:P Też się muszę ogarnąć, bo za duża przerwa na endo przez urlop. A Dorotka zawsze spoko;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa umala