PaŁy i jeszcze Klemens

Sobota, 3 sierpnia 2019 | dodano: 04.08.2019

Siedem dni bez roweru, ale się nie nudziłem heh. Z grubsza sprawę opisałem we wczorajszym wpisie (z gór) - dodam ino że wczoraj miałem pojechać na DPD, ale ... zaspałem :P

Po południu natomiast nie było nawet możliwości na małego gluta, bo zaplanowany był grill u Gochy ;]

Wegetariańskich paści od narzeczonej Młodego Alicji nie będę wrzucał, bo to profanacja grilla hehehe. Trollking pewno już szykuje się do komentarza :D

:PPP

Dziś natomiast wiedziałem że coś pokręcę. Wstałem więc przed 10:00 i w sumie od razu wystartowałem na rower!!! Od razu po 15:00 oczywiście :D. Życie singla jest świetne hehehe :D.

Pojedzony pierw przez Podlesie (krótkie spodenki + kurtka => urwa 21*C na początku sierpnia - zgłaszam do płokuratury!!!!), dojechałem do Tychów coby sobie trochę pomarudzić. I fakt, Tychy są średnie, ale byłem nastawiony, więc nic nie napiszę o tym mieście :P. Aaaaa jeszcze na start prócz tego że było średnio ciepło odpowiem czy wiało:

Nie, SKONTSZE heh

W Tychach pierw klasyczna rundka przez Paprocany, następnie ... kolejne kółeczko i postanowiłem odwiedzić Łysinę, coby dopełnić pierwszą część tytułu dzisiejszego wpisu :]. Po niej już kierowałem się ku domostwu, no ale zobaczyłem że w Lędzinach ładnie widać górki, więc nie mogło się obejść bez Klemensa. Na górze piwko i już klasycznie przez Hamerle i Ochojec na chatę.

Jutro Tour de Pologne w Kato => będzie trzeba pojechać i pokibicować ;]. Można mnie w telewizorze szukać - pewno będę gdzieś w okolicach D3S ;)

Trasa => https://www.relive.cc/view/e1368494167

Pogoda mega średnia - zimno (jak na sierpień), wietrznie i jeszcze deszczem pachniało

Jeden przejazd idealnie się otworzył, a na drugim już zaliczyłem postój

Ale ja przynajmniej stanąłem po dobrej stronie :P

Kombajn - 15km od centrum Kato

A tu już Tychy i jazda żółtym szlakiem ...

... kostka, ale bez tragedii tak jak w Łodzi.
Choć tam jest asfalt ;)

Paprocany

Między jeziorkami => żniwa, a za nimi ... Tychy Przemysłowe :D

Łysina

Kotlety, znaczy Kochane zwierzątka dające mleczko ^_^

Widok z Klemensa na Beskidy - w Czechach lalo xD

Skoro się wjechało, to zjazd w nagrodę ;]
Niby fajnie ale półtorej-metrowy kij w dupę temu, który ustawił na tym zjeździe dwa progi zwalniające xD

Końcówka klasykiem do ...

... no nie wiem :D

Siedem nazw stacji na niecałych 50m xD
=======================================================
Co do podsumowania lipca to nawet nieźle wyszło - zważywszy że ino jeden dzień weekendowy spędziłem w siodle ;].
Sierpień powinien być okazalszy - mam nadzieje że wróci prawdziwe lato, a nie ino deszcze i szukanie okienek pogodowych xD

=========================================================================
Dokładnie :D

| 10:51 piątek, 9 sierpnia 2019 | linkuj Jak ruszymy to normalnie ino Mur Chiński nas zatrzyma :DDD
Gocha | 19:48 czwartek, 8 sierpnia 2019 | linkuj Poczekajcie ino noge wylecze....juz mnie doopa boli od lezenia w lózku xD
| 21:40 poniedziałek, 5 sierpnia 2019 | linkuj hehe xD
| 20:57 poniedziałek, 5 sierpnia 2019 | linkuj Spoko, jeszcze dostała dwa tygodnie L4 na stopę złamaną, to mi nie ucieknie heh.
| 20:06 poniedziałek, 5 sierpnia 2019 | linkuj To jeszcze pamiętaj zrobić powitałkę z Sis. ;))
| 19:07 poniedziałek, 5 sierpnia 2019 | linkuj Będę pisał więcej (a Ty T. komentuj) w takim razie - lubię uszczęśliwiać ^_^
| 18:32 poniedziałek, 5 sierpnia 2019 | linkuj "Wpis mnie się bardzo podobie: dla mnie kombajny, a z T-kinga - beka. ;D;D" - cóż, cieszę się, że mogę nadać cel Twojemu życiu i swą osobą dać Ci tyle radości :)
| 08:01 poniedziałek, 5 sierpnia 2019 | linkuj Dziękuję :). Pały se stały i podziwiały pociąg Kolei Dolnośląskich z bliska - ciekawe czy se też mandat dali? Heh

23*C to lubię ... w październiku. ^_^
| 23:26 niedziela, 4 sierpnia 2019 | linkuj Wpis mnie się bardzo podobie: dla mnie kombajny, a z T-kinga - beka. ;D;D
Że gliny dały się zamknąć za rogatkami, to jeszcze nie słyszałem :> ostatnio koło Jeleniej jakiś Janusz tak utknął no i dostał mandat, hmm... ;)

Ja dziś przy 23* jechałem w cienkiej koszulce rowerowej i było znośnie, ale musiałem jeździć tylko po płaskim, bo na każdym najmniejszym pagórku już kipiałem. :D
| 20:36 niedziela, 4 sierpnia 2019 | linkuj I Katowice Piotrowice ;) Słupy są i to wystarczy ^_^. A i Katowice Piotrowice :-P

Drzewa wolę omalowane, aniżeli wycięte, choć fakt - średni graff xD Arya miała focha bo zła osoba smycz trzymała, ta okropna :-D
| 20:05 niedziela, 4 sierpnia 2019 | linkuj E... BS mi zepsuł koment - to I oraz I miały być na wysokości tego w "KatoIwice", imitując słup :/
| 20:02 niedziela, 4 sierpnia 2019 | linkuj Nie żebym od razu się szykował, znałem tego mema wcześniej, Żona polecała :P Ale dobry jest, muszę przyznać :)

I Katowice Piotrowice
I
Z kolei bardzo urzekły mnie Katowice Piotrowice KatoIiwice Piotrowice

Reszty tablic z napisem Katowice Piotrowice nie jestem w stanie przekazać klawiaturą, bo nie wiem, gdzie są :)

Aha, kolegów z GieKSy wypadałoby przeszkolić trochę z szacunku do drzew :) Arya ma właściwą postawę w temacie takiego chuligaństwa :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa mawia