DPD 28/2019 + teren służbowy i psi ;)

Czwartek, 11 lipca 2019 | dodano: 12.07.2019

Już wczoraj miałem ambitny plan na DPD. Niestety, jak tylko łeb przez okno wystawiłem (sprawić temperaturę) to prawie mi go urwało. Jak tak wieje, to nie jeżdżę - proste :]. Po robocie miałem wizytę fachowca od pralki i kręcenie musiałem przełożyć, no właśnie nie wiedziałem na kiedy. Sorry, taki mamy klimat xD.

Dziś wstałem i wiedziałem że mam zaplanowany teren służbowy. Skorzystałem jednak z faktu, że ulice mi przydzielone znajdowały się na Ochojcu, więc idzie pojechać, wrócić, zostawić rower i później ogarnąć "służbówkę" ;). Ale pierw ... zobaczyłem jak tam wiatr => nie wiało - juhu, było +14*C - nie juhu. Wyciągnąłem więc z szafy długie galoty i i tak pojechałem :-P. Nie muszę chyba mówić że jak ino wyjechałem, to dmuchawa się odpaliła xD.

Przejechałem Ligotę, Brynów i ... zaczęły mi marznąć uszy ... jp w połowie lipca!!. Ehhh jakoś dojechałem do pracy (przez Upadowy), zjadłem śniadanie i o 7:40 zacząłem wracać na Piotro przez Zawodzie i D3S. Tu oprócz zimna, wmordewindu zaczęło jeszcze delikatnie padać. Super.

Fotka :P
Plus jechania rano w obie strony był jeden => pustki na D3S :)

Po rowerze, pierw na chatę Szkodnika odstawić, drugie śniadanie i rura na teren służbowy. Na Rzepakowej było mi gorąco, potem mnie zlało. Ochojec poszedł już sprawniej i po skończonej robocie mogłem z Gochą ogarnąć psie kilometry => Arya w końcu się doczekała czasu, gdzie dwie kaleki ruszyły na spacer heh. Pochodziliśmy z psem i Żubrem, odwiedziłem SS-mana po kosmetyki i na chatę ;). Dzień pożyteczny i aktywny, o 18:30 poszedłem spać :D

Przebudzenie było ino coby gary i siebie umyć :-)

Klimat po deszczu na Rzepakowej :)

Trochę się na Siostrę naczekałem, ale nie próżnowałem ;]
Tu zostałem zdemaskowany :D

Spacerro (tak, tak - po Katowicach :P) z kijkiem ...

... i coś dla ochłody :)

======================
To tyle z tych miłych, psich rzeczy. Gorzej że jestem coraz bliżej organizacji imprezy "Sylwester z Marcinem" ... w sierpniu. Wczoraj jeden by mi nogawkę zaatakował, a o tych zza płotu już nic nie napiszę - służbowo bym już miał w tym roku ze trzy zawały. Przez 14 lat już nawet nie zliczę ...

Póki co klasycznie staram się ignorować (bo za bardzo kocham zwierzęta) ale niektórym (psom) bym zrobił lekcje pokory taką jak Wujek Karl zrobił pewnej rybce XD.

==================================================
Pisane na szybko, tak więc coś dla kolegi wyszukującego błędy, coby się nie czepiał :)

| 20:35 niedziela, 14 lipca 2019 | linkuj płofiłaktycznie zgłaszam ;p
| 20:30 niedziela, 14 lipca 2019 | linkuj Dyć piszę że poczekam do dorosłości :p ... Rudy :D
| 20:17 niedziela, 14 lipca 2019 | linkuj zgłaszam do płokułatoła ;p
| 20:02 niedziela, 14 lipca 2019 | linkuj To poczekam aż córeczki podrosną :p
| 19:52 niedziela, 14 lipca 2019 | linkuj Dawno mężate i dzieciate ;pp
| 19:42 niedziela, 14 lipca 2019 | linkuj To biere dwie :p
| 18:58 niedziela, 14 lipca 2019 | linkuj Ładne i niegłupie - takie geny ;p hehe ;)
| 16:09 niedziela, 14 lipca 2019 | linkuj A ładne? :D
| 13:02 niedziela, 14 lipca 2019 | linkuj Tak przeczuwałem... xDDD
Dobrze, że ja nie mam Sis. ;)) Ale mam kuzynki... ;p
| 09:00 niedziela, 14 lipca 2019 | linkuj xDDDD
Gocha | 07:32 niedziela, 14 lipca 2019 | linkuj Hehehe kocham go xD
| 14:37 sobota, 13 lipca 2019 | linkuj Takiego rodzeństwa jeszcze nie widziałem :O
| 12:49 sobota, 13 lipca 2019 | linkuj Gocha jest na tyle fajna, że czasem wystarczy napis "WITAM" :D
| 09:38 sobota, 13 lipca 2019 | linkuj W ostateczności zawsze możesz coś dorysować ;D xD
| 08:22 sobota, 13 lipca 2019 | linkuj Nie, nie, nie. Nic takiego nie ma miejsca!! Spokojnie możesz być sobą :DDD
Gocha | 06:44 sobota, 13 lipca 2019 | linkuj Hahaha bracik czatuje aż zrobie cos głupiego, coby mi fote pstryknąc z ukrycia ?
Musze się pilnować xD
| 22:26 piątek, 12 lipca 2019 | linkuj Troll => proszę, to Arya powinna dziękować że się rzuciło lżejszy kijek, aniżeli ten chwilę wcześniej :D
Co to ogrodzenia to popatrz że mnie interesuje to co przy gruncie i ... wyskakuje Ci taki Burek i hau hau HAUUUUUUUUU!!!!!! Życie ;)

Mors => można, i całkiem nieźle się wstaje heh. Na powitałkę Gochy nadejdzie czas :-D. Mam na uwadze heh
| 21:36 piątek, 12 lipca 2019 | linkuj Hehe, ale jeden z błędów to Ci nawet fajnie wyszedł:
"jak tylko łeb przez okno wystawiłem (sprawić temperaturę)"
xD

Zasnąć o 18:30 - kosmos. ;]

Piszesz o Siostrze i wrzucasz zdjęcie psa -miałem chwilę zwątpienia... xDD
| 20:24 piątek, 12 lipca 2019 | linkuj Dzięki w imieniu Kropy za motywy kijowe ;)

Ja tam lubię dyskutować z takimi pieskami zza ogrodzenia, ale najpierw się upewniam, że jest odpowiednio wysokie :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa argiw