DPD 22/2019 + Brynów i Rybaczowka

Czwartek, 13 czerwca 2019 | dodano: 13.06.2019

Wczoraj po służbowym terenie założyłem że jadę do pracy i to się (przez Upadowy) udało. Więcej nic do opisania nie mam :P

Po pracy natomiast plan był jeden, czyli spotkać się z tą osobą która mnie (mimo ostrzeżeń przed burzami popołudniu) do tego namówiła - czyli Marcinem.
O 15:00 ruszyłem z roboty i przez Burowiec, Zawodzie (milion świateł), Centrum (następne dwa miliony świateł) i Załęże dojechałem na "patelnię" w okolicach PKP Załęże. Tam chwila relaksu na słonku, szybka rozmowa i przez mały Pitt Stop na domkach, lasami dojechaliśmy do Rybaczówki, gdzie nastąpiły ustalenia dotyczące jutrzejszego i sobotniego kręcenia ;). Po dłużej chwili (prócz nawodnienia :P ) nicnierobingu, każdy ruszył w swoją stronę ;]

==================================================================
Niby wszystko ustaliliśmy, ale już kombinujemy - jakie to .... mało zaskakujące :D

BTW: Czarnobyl w dechę - nie ma to jak dla dobra partii, narazić obywateli na szkodę. Hmmmm, znajome?

Trasa => https://www.relive.cc/view/e1337365428

Poranna Paderewa, widziana z D3S - słonko dalej mi po oczach "wali" xD

Z powrotu: Majorkowice :DDD

Pitt Stop zbiórkowy

Lasem ...

... Postojem ...

... i lasem do bazy :-)

Jutro rano raczej pociąg, bo po a) muszę odpocząć, a po b) urodziny Kumpla z biura - po serniczku mi się źle jeździ :P

==================================
BTW: Upały nie są dla wszystkich!!!
Dbajcie o siebie :D

| 19:43 niedziela, 23 czerwca 2019 | linkuj @ Foczka Cyrkowa - przepraszam, kto "propaguje w internecie gówniarskie filmiki nawołujące do przemocy na przeciwnym "obozie", z radochą godną gimnazisty w krytycznie głupim okresie dojrzewania"?

Międlar oczywiście nic nie propaguje, aniołek. Za to jest oficjalnie zadowolony, że dzięki Ziobrze jego ziomal Piotr Rybak dostał malutki wyrok za spalenie kukły Żyda na rynku we Wrocku. Dzięki temu "górę wzięła polskość". Nadzieja w tym, że gdy go w końcu wywalono z Kościoła katolickiego (dużo za późno, ale brawa za to, że jednak) i nasz narodowy młodzik znalazł sobie kobietę, może dzięki niej się ucywilizuje.

No i jeszcze w tym, że z głupoty się wyrasta.
| 22:43 sobota, 22 czerwca 2019 | linkuj @Trollglodyta: ale to nie Międlar propaguje w internecie gówniarskie filmiki nawołujące do przemocy na przeciwnym "obozie", z radochą godną gimnazisty w krytycznie głupim okresie dojrzewania.
| 21:59 piątek, 21 czerwca 2019 | linkuj A tu to już się gubię, choć Warszawę też lubię :)
| 21:52 piątek, 21 czerwca 2019 | linkuj Gorzej jak na Górny Śląsk przyjeżdża ktoś z Sosnowca ... czyli też z Górnego Śląska :-D
| 21:49 piątek, 21 czerwca 2019 | linkuj Jak wiesz, tak to nie działa. Szczególnie gdy na Górny Śląsk przychodzi ktoś z Górnego Śląska :)
| 21:25 piątek, 21 czerwca 2019 | linkuj Sląsk pewno skumał że Śląsk przyjechał i zostawił :)
| 21:02 środa, 19 czerwca 2019 | linkuj Lapec - nie no, zachęcam, żeby utwierdzić się w przekonaniu :) Kibole Śląska mogli zabić, a nie zabili - to się im faktycznie chwali :)

@ Uczeń Giertycha - zawsze był prawicowy, niestety. Tak się zastanawiałem, czy Międlar czy Mędlar, ale szkoda mi było czasu na sprawdzanie właściwego nazwiska gówniarza-oszołoma :)
| 18:17 środa, 19 czerwca 2019 | linkuj Od Jaro zdecydowanie wolę pewnego Antoniego z innej galaretki, wróć miało być galaktyki, ale galaretki brzmi lepiej :-D
| 16:07 środa, 19 czerwca 2019 | linkuj @Lapec: raczej bym powiedział "debil nad debilami" ;) No jakiś kozioł ofiarny i ikona przeciwnego obozu musi być, trochę coś jak dla Was Jaro. ;p ;)

@skrajna, populistyczna lewica: Mędlara nie znam, ale Międlara to Ty szanuj! :p
Napisałem, że Wro BYŁ, a nie że jest :) ;p
PS. pracowałem swego czasu we Wro przy kampaniach wyborczych LPR-u. :))
| 05:54 środa, 19 czerwca 2019 | linkuj Co Ty tam Morsie do tego Petru się tak oczepiłeś? Debil, jak ogromna większość polityków :)

Troll - znaczy że raczej nie zachęcasz do ponownych odwiedzin Wrocka? Heh. Mi się tam podobało, no ale ja po "widnemu" chodziłem se po Centrum, przed koncertem przy rzekach, a po nim ... było ciemno i nie widziałem tego syfu. Nie zabili mnie jednak - tak więc dziękuje i polecam :)
| 21:02 wtorek, 18 czerwca 2019 | linkuj Lapec - Wrocek to brzydkie blokowisko z całkiem ładnym centrum. I tak teraz jest lepiej niż kiedyś - pamiętam to miasto w latach 90., gdy byłem chory, jak musiałem się tam pojawić - myślę, że nawet Chorzów w koalicji z Sosnowcem nie mogły iść z nim w szranki :) I ten wszechobecny wtedy bruk zmieszany z dziurami...

Mors - "Wro zawsze był centro-lewicowy". Ciekawe. Skrajna i populistyczna prawica (PiS + Korwin + Konfederacja) zdobyła tam w ostatnich wyborach prawie 40%, co jak na duże zachodnie miasto jest interesującym wynikiem. Dla porównania: Poznań - niecałe 33%, Warszawa - 35%. Przy tym Wiosna miała wynik taki jak w innych sporych miastach (od 8 do 10%), Lewica Razem - jak zwykle mikroskopijne.

Wrocław jest miastem, w którym aktualnie bardzo widoczne są wybryki pseudonazioli spod znaku celtyka. Mędlar wraz z Rybakiem zbierają tam spore tłumy, na które inne miasta sobie nie pozwalają. Tak to niestety bywa w skupiskach ludzkości bez tożsamości regionalnej, którą sobie rekompensują tą źle rozumianą narodowościową, która w ich przypadku zamienia się w chory nacjonalizm.
| 10:59 wtorek, 18 czerwca 2019 | linkuj No cóż, Wro zawsze był centro-lewicowy, to co się dziwić. :)
W dodatku Swetru jest z Wro. ;]
| 06:00 wtorek, 18 czerwca 2019 | linkuj Przy okazji koncertu WT pojechałem do Wrocka na 10:00, a wracałem dnia następnego przed 5:00 i se pochodziłem po tym mieście. Prócz okolic rzek - bida, no ale dobra propaganda to połowa sukcesu xD

Pierdo*na zmiana dużo psuje lasów, ale nas póki co oszczędzają ... pewno do czasu pffff.
| 20:57 poniedziałek, 17 czerwca 2019 | linkuj Słucham TOK FM, gdzie codziennie są informacje z całej samorządowej Polski, więc wcale się nie dziwię patrząc na ten wykres.

Co więcej - idealnie pokazuje to, że taki Wrocław to miasto, które działa głównie na propagandzie i sprawnym marketingu (jak to tam zielono), a fakty są inne :)

Szkoda tylko, że tabelka jest sprzed czasów dupnej zmiany, bo coś czuję, że się sporo wszędzie pozmieniało.
| 17:38 niedziela, 16 czerwca 2019 | linkuj Badyle są spoko, zwłaszcza latem ;). Ze Szklarską nie mamy co się bić, to góry a nie stolica województwa ^_^
| 15:19 niedziela, 16 czerwca 2019 | linkuj Niektórzy geografię wolą poznawać z publikacji geograficznych niż polityczno-ideologicznych. ;)

Prawie połowa Kato to badyle, hehe ;) nieźle, ale i tak łyso na tle Szklarskiej Por. (80%). ;]
| 12:35 niedziela, 16 czerwca 2019 | linkuj Telewizja tu akurat ma mało do przekazania - jak już o Kato gadają to jest to przeważnie związane z górnictwem, którego jest już coraz mniej. Każdy myśli że u nas jest kopalnia na kopani, a tu niespodzianka => http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/6/16/14727603_tereny_zielone_miasta_rp_wyk.1_large.png hehehe :)
| 19:28 sobota, 15 czerwca 2019 | linkuj Aktualnie mało kto tak myśli - ale żeby o tym wiedzieć trzeba czytać i słuchać mediów innych niż te jedyne słuszne, które takimi pierdołami jak rozwój dużych miast się nie zajmują, bo to nie ich wyborczy target :)
| 19:24 sobota, 15 czerwca 2019 | linkuj Trochę niedoceniane miasto - każdy myśli o brudnych górnikach na ulicach i że wszystko szare w dymie i w pyle. ;)
| 18:58 sobota, 15 czerwca 2019 | linkuj Takie miasto ^_^ Ino drinka z parasolką brakuje ;)
| 21:05 piątek, 14 czerwca 2019 | linkuj Nawet Copacabamę mają w tych Katowicach :O ;)
| 04:55 piątek, 14 czerwca 2019 | linkuj Filip => cenna uwaga, poprawione :)

Tomek => tu bardziej chciałem przekazać co naród myśli o takiej temperaturze heh. Dla mnie jest prawie idealne, ale zewsząd słyszę jak to płoniemy :D. Te "prawie" to wczorajszy teren służbowy, gdzie słonko prażyło i nic nie wiało ;/

BTW: Na rower jest idealnie :P
| 03:29 piątek, 14 czerwca 2019 | linkuj DPD 20 chyba już było hmm
| 22:30 czwartek, 13 czerwca 2019 | linkuj Pisałem, że "Czarnobyl" w dechę... grobową. Niestety. Tak, też mi się to kojarzy z aktualną codziennością w pewnych aspektach...

Prawy róg mapki za to dziwnie się spaja z ostatnim memem :)

Czyżby i Tobie było jednak za ciepło, tak patrząc na mem pierwszy? :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa odypr