DPD 36/2018

Środa, 12 września 2018 | dodano: 13.09.2018

Po pomorskiej wycieczce, wracamy do rzeczywistości. Przynajmniej chwilowo, gdyż jeszcze zostało mi 16 dni urlopu, z którymi pewnie coś w najbliższym czasie wykombinuję :-)

W poniedziałek miałem jeszcze chwilę spokoju, którą poświęciłem między innymi na doczyszczenie napędu Szkodnika z piachu i myjnie. Wczoraj misja babuszka. A dziś już mogłem wrócić do kręcenia, gdyż pogoda na popołudnie zapowiadała się wybornie :-) Szkopuł ino w tym wybornie jest taki, że rano jadąc przez Staw Upadowy (przyspałem, a jak :D) towarzyszyła mi temperatura w granicach 11 kresek powyżej zera. Na powrocie natomiast przez Zawodzie i D3S miałem już prawie 30 stopni nad głową. Także wracamy do dylematu: czy bierzesz pół szafy ciuchów do plecaka, czy cierpisz w jedną ze stron xD Poza tym, bez przygód i atrakcji ;]

Oddawać moje upały i ekhem zabierać ten wmordewind z trasy z Szopienic na Brynów!!!! :-):-)
=============================================================
Ino jedno zdjęcie, bo pól transferu poszło na morze heh

Poranek z Rozwojem w tle ;]

==========================================
Trzeba korzystać puki można xD

| 14:48 piątek, 14 września 2018 | linkuj To wtedy ja będę miał dłużej o godzinę rano ciemno, więc interes średni :)
| 05:59 piątek, 14 września 2018 | linkuj I zostawić godzinę widności :) Mam nadzieję że zlikwidują ten czas zimowy :)
| 20:51 czwartek, 13 września 2018 | linkuj Oddać Tobie upały, jestem za :)
| 15:23 czwartek, 13 września 2018 | linkuj Do tego jeszcze trochę czasu ... chyba => w naszym klimacie nic nie wiadomo :) Puki co to niestety mocniej się zbliżamy do 28-go października ;/
Mazia | 14:01 czwartek, 13 września 2018 | linkuj No że śniegiem tylko może być problem :(

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa inien