KGP Lubomir (904m n.p.m)

Poniedziałek, 6 sierpnia 2018 | dodano: 09.08.2018

Ostatni dzień wyjazdu, zaczął się w moim przypadku bólem głowy ;/ Do tego Łukasz ciągle był nie do końca dysponowany, tak więc drugi dzień w Tatrach musieliśmy przełożyć na MOCNO inny termin. Nie ma co robić coś na siłę ... no ale przecież, nie wrócimy tam bez jakiejś górki :D Wymeldowaliśmy się o godzinie 10:00 i postanowiliśmy zamienić (planowaną pierwotnie na dziś) Policę w Żywieckim na Lubomir we ... w sumie nie wiadomo czym - jedni mówią że jest w Makowskim, inni że w Wyspowym. Napiszę że Lubomir w Beskidach i wystarczy :D

Polica moim zdaniem byłaby o niebo fajniejsza, no ale niestety jest nieco trudniejsza i ma dłuższe podejście ;/

Wyjechaliśmy z Czarnej Góry i kierunek Pcim, a dokładniej górka przy schronisku na Kudłaczach :) Super, dzięki temu manewrowi ominęliśmy dwugodzinny szlak czarny, który już kiedyś robiłem i mam złe wspomnienia heh. Po dojechaniu na koniec asfaltu i osiągnięciu wysokości 720m n.p.m, Łukasz również się skusił spróbować zdobyć szczyt => zostało wszak niecałe 200m podejścia :)

Sam szlak pierw leśnym duktem wił się ku górze, później już szeroką pożarówką (przez Łysinę i Trzy Kopce) do Lubomira.
Na calu w sumie ino po fotce i nazot, bo i sam szczyt zalesiony (i mega średni), a i chwile przed nim znaleźliśmy sympatyczną ławeczkę z widoczkiem :) Tam przerwa i podział. Filip na przełęcz Sucha i zielonym, my na czerwony. Przy schronisku ponownie łączymy siły i do auta i z powrotem na Śląsk. Tak, był Morfeusz :D

Dzięki Panowie za wyjazd ;))
==================================================================
Trasa => https://www.relive.cc/view/e1172492202

Ruszamy

Schronisko i lokator ;)

Tak, tu jest szlak czarny xD

A tu czerwony ;)

A oto i szczyt :)

Widok z ławeczki :)
Pitt Stop jak nic!! :)

Migawka z końcówki ...

... Schronisko w pełnej okazałości ...

... i koniec imprezy, dziękuje, dobranoc ;)

PS: parking płatny ... ino nikt nie chciał pieniędzy => a dokładnie nikomu się w tym upale pilnować paru aut nie chciało xD
=================================================================
Pozdro z Brynowa :P

| 21:34 czwartek, 9 sierpnia 2018 | linkuj Chyba granią ;) Dobre nawet na jeden dzień. Jak nie będzie za długo i niebezpiecznie, to zabiorę ze sobą parę Żuberców na szlak :P

Widok był z Policy, tu od początku marudziłem na szczyt. Dobrze że ławeczkę zrobili, bo kiedyś jej nie było ;] Tak, mi też pomogło - idealna trasa na roztrenowanie :)

Tomek, Ojciec z Kielc, wakacje parę lat z rzędu na wsi, są rzeczy których się nie zapomina. A ten Kici Miał to wyjątkowy pieszczoch był ;)
| 20:49 czwartek, 9 sierpnia 2018 | linkuj W filmiku widać bardzo profesjonalne głaskanie kotka :)
Łukasz | 20:00 czwartek, 9 sierpnia 2018 | linkuj No nie ukrywam, że początkowo źle zrozumiałem, że na szczycie będzie czekać wieża widokowa, a okazało się że chodzi o stację meteo:D No ale i tak nie żałuję, bo stópki trochę rozchodziłem, w aucie nie kiblowałem i nowy ślad na endo dodany ;) Dzięki za udane 3 dni.

Troszkę znowu bawiłem się w reżysera kina akcji: https://youtu.be/aQXNUzvDCuo
| 19:18 czwartek, 9 sierpnia 2018 | linkuj Co się odwlecze, to nie uciecze! Tatry Zachodnie od Zuberca czekają otworem.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa gener