DPD 21/2018

Wtorek, 3 lipca 2018 | dodano: 03.07.2018

Po dwóch dniach odpoczynku od roweru, dziś ponownie mogłem choć symbolicznie wystartować na DPD.
==========================================================================
Trasa z rana była trasą standardową (do bólu), gdzie jedyną atrakcją była totalne czerwona fala. Zaliczając wszystkie światła (przy 12*C i zerowym wietrze) wpadłem do roboty za dwie siódma, więc w sumie OK ;]

W pracy do godziny 14:00, nic ciekawego się nie działo.
Później była "zabawa" ze złapanym Zaskrońcem, którego rodzina zagnieździła się u nas pod pawilonami. Samica (około półtorej metra długości), jeszcze se hasa pełza gdzieś w okolicy, a puki co, jedno z jej dzieci zostało złapane i wywiezione przez fachowca ze schroniska w bezpieczne (ponoć) miejsce. Zdjątka (zawartości wiadra) nie mam bo niestety mógłbym być uszkodzony przez ... koleżanki, które no nie do końca są zwolenniczkami takowych milusińskich ;) Sympatyczny, taki zielonkawy był.

O 15:00 wyruszyłem w trasę powrotną, która była już tradycyjnie sponsorowana przez wiatr prosto w nos. W związku z tym jakże niespodziewanym faktem, urozmaiciłem powrót o staw Upadowy i podjazd na ulicę Kolonia Amandy - w lesie zawsze spokojniej :-) Później zostało mi ino przemęczyć D3S i ulicą Rolną do bazy.
============================================================================
Trasa => Brynów - Zawodzie - Szopienice - staw Upadowy - D3S - Brynów
Coś z poranku => czyli w końcu dali asfalt na ulicy Ceglanej :)
Już miałem serdecznie dość tego frezu :-)

I coś z powrotu => czyli Dolina Trzech Stawów, którą po raz kolejny ... zalało XD
Jedno i to samo miejsce, pozdro dla górników za tzw "metodę na zawał", jeszcze trochę i wszyscy się zapadniemy i utopimy ;/

Miało to też dobre strony - opony se umyłem ;)
============================================
Tak w klimacie trochę :D

BTW do pomocy rządowej...

Sorka za popsucie humoru na końcu :P

EDIT => http://gieksainfo.pl/transfer-konrad-andrzejczak-n...
 coś znajomy klub macierzysty :D Tomek, kolega?:D

| 18:16 piątek, 6 lipca 2018 | linkuj Kononowicze Jelenia Góra :)
| 05:49 piątek, 6 lipca 2018 | linkuj To też taka Korona Kielce, te barwy, albo inna Jagiellonia ;)
Po takim sukcesie, to powinni mu ulice dać, Konona albo Kononowicza - a nie zaś mi się Białystok odpalił :D
| 20:25 czwartek, 5 lipca 2018 | linkuj Ernest Konon wywalczył na moich oczach awans Karkonoszy (wtedy Karkonosze/Kem-Bud Jelenia Góra) do II Ligi (teraz I Liga) w latach 90., z której zresztą spadli dwa lata później, bo prezes robił jakieś wałki :) Konon był najlepszym strzelcem, bez niego by to się nie udało. Mogę się mylić, ale chyba on strzelił honorowego gola w przegranym 1:3 meczu z Wisłą Kraków (TAMTĄ Wisłą, z czasów mistrzostwa Polski). Byłem, gardło zdarłem, a i tak w plecy :) Potem wyjechał do Belgii i wrócił chyba do Korony Kielce.

A ten młodziak - jedna uwaga - jest wychowankiem nie Karkonoszy, a KKS (Karkonoski Klub Sportowy) Jelenia Góra. To jakiś w miarę nowy twór zajmujący się młodzikami i III Ligą Kobiet. Co mi się u nich nie podoba to paskudne barwy, żółto-czerwone :) To samo z tym Buzucośtamem :)
| 22:10 środa, 4 lipca 2018 | linkuj Wygooglowałem, ale nie znam :P I w sumie to on nie jest najbardziej utytułowany - mieliście kolesia (sorki, nie wypowiem imienia xD ) z takim sukcesem => http://www.90minut.pl/kariera.php?id=16821. No nic, Twój czy nie Twój, oby się sprawdził a później poszedł w świat ;]

Mors, a dzień dobry w moich skromnych wypocinach :)
Prawda, autora fantazja poniosła, choć ino tu => reszta się zgadza i wuchta ludziuf tak robi i z "nas leje" xD
| 21:18 środa, 4 lipca 2018 | linkuj Zasiłek dla bezrobotnych nie przysługuje każdemu bezrobotnemu - trzeba przepracować minimum rok. ;p I to na legalu. ;)
| 18:45 środa, 4 lipca 2018 | linkuj Hehe, wybacz, ale 22-latka ciężko mi znać :) Jakbym się bardzo postarał, to mógłbym być ewentualnie jego ojcem, ale nic mi o tym nie wiadomo :) Ale brawa dla Jelonki za kolejnego wychowanka idącego w świat (do tej pory był może jeden - Ernest Konon) :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iszeb