DPD 8/2018

Czwartek, 12 kwietnia 2018 | dodano: 12.04.2018

Tak jak pisałem wczoraj, dziś ponowne rozważałem DPD - wszystko zależało od tego o której i jak wstanę. A że wstałem nawet przed budzikiem to nic nie stanęło na przeszkodzie żeby ponownie pokręcić do Szopienic :)

Wyjechałem chwilkę przed czasem więc mogłem prócz standardowej ścieżki ogarnąć fragment gruntowy w okolicach ulicy Porcelanowej który nie jest moim ulubionym bo prowadzi lekko pod górkę ... czego nie lubimy, zwłaszcza rano jak "się spieszymy" :)

W pracy byłem jakieś półtorej godzinki i mogłem wracać na garaż coby obstawić rower (tym razem Krossiwo) przed drugą częścią dnia czyli służbową przechadzką (https://www.relive.cc/view/e1099121576) po Katowicach. W sumie nic ciekawego - wróciłem standardowo, teren też jakoś minął :)

Jutro może padać i grzmieć ale w sumie dzień odpoczynku przed weekendem (który ma być ponownie przyjemny) się jak najbardziej mi się przyda .......... a nie wróć, Piotrowice czekają xD

Trasa => https://www.relive.cc/view/e1099233960

Poranna przeszkoda terenowa - trzeba jednak trochę poczekać aż odpowiednie służby ogarną dukty leśne xD
A że takie zdrowe drzewo ogarną, to jestem pewien heh.

Bonus po pracy w lasach panewnickich :)

===================================
Do następnego i Pozdrorower ;)