Ruszyłem :-)

Piątek, 5 stycznia 2018 | dodano: 05.01.2018

Nowy rok, nowe możliwości ^_^

Tak więc to dziś nastąpił ten dzień gdzie zaczynamy zbierać nowe kilometry i nowe wspomnienia :)

Ruszyłem leniwie ... choć plan był inny. Jako że w tym roku święto Trzech Króli wypada w sobotę to należał mi się dzień odbioru i z opcji 2gi lub 5ty styczeń wybrałem tą drugą datę => od razu po urlopie mi się nie uśmiechało ;-) Wczoraj po pracy załatwiłem babcie wróć źle brzmi, załatwiłem sprawy związane z babcią (swoją drogą prawie nie załatwiłem jej - marudzi nawet jeszcze gorzej niż w 2017 xD) i miałem wystartować skoro świt bo pogoda. Plany moje zostały jednak storpedowane przez fakt że wieczorem się dowiedziałem że na obiad mrożonki typu: pizza lub warzywa na patelnię => no ok, lubię ale to można zrobić ganz egal kiedy więc pospałem do 10.00 :-) Ogarnąłem się, i start nastąpił dopiero w okolicach godziny 12.00. Do godziny 19.00 miało nie padać, do tego i tak miałem w planach zakres 30-50km więc wszystko pod kontrolą. Wyjechałem w słonku i zmierzałem na mój cel którym była dziś wieża w Kosztowych/ Kosztowach ... a tam, w Mysłowicach. Cel osiągnąłem przez Giszowiec i Starą Wesołą w niecałe 50 minut :)

Jeszcze w kwestii wiatru, ok rozumiem Niemcy się śmiali że Rysiek Piątek nam pokaże, a to Kamil mu pokazał. Dodatkowo Bracia Pierdolec mieli zlecenie i nie ważne jak naszemu Orłowi idzie - masz zlecenie to trzeba je wykonać :-P

Szkopuł w tym że chyba ktoś im zapomniał coś powiedzieć i niestety podczas mojej drogi dalej dmuchali, choć uczciwie : trochę w przód, trochę w tył więc nie mam pretensji :-) Misja wykonana :P

Na miejscu chwila przy owocowym i nawrót przez.... roboty drogowe xD Trudno, zdublowałem odcinek i przez Wesołą i Kostuchnę dostałem się do Bażantowa. Padało, no dobra mżyło więc niech se wsadzą te Meteo tam gdzie słońce nie dociera.
Dojechałem do dalszych Piotrowic i dostałem SMSa - wiadomo babuszkowe klimaty (bo co innego) więc najkrótszą drogą przez Manhattan i Ochojec wróciłem do żubra wróć do garażu. Od Ochojca już niestety padało więc w nowy rok wszedłem w dechę :-P
=========================================================================
Trasa => https://www.relive.cc/view/e1052050282
Dioooooobeł patotej, a jednak się doczekałem/doczekaliśmy otwarcia :)

Kąsek lasu i o dziwo ino jeden rowerzysta spotkany, zobaczymy co będzie jutro ;-) Znaczy o ile się ruszę :P

Widać iglicę :)

I na celu

Dla leni - opowiedz w artykule => http://joemonster.org/art/37913

I yyy powrót hmmm no akurat kopali wzdłuż drogi więc kibel i nawrót

A na nawrocie nie lepiej ehhh, no ale że ja nie samochodem to szło to obejść.
Szkoda Pana w aucie bo on akurat se poczekał :-D

Jak by to cieli w nocy to luz ale po co? To Polska :-)

A z rzeczy fajnych to otworzyli sklep na # ul. Armii Krajowej i ul. Bażantów i już ludzie zrobili skrót ha! Służbowo mi się przyda ;-)

Garaż i koniec :-P

PS: Kto wie co się wpisuje (Wheel Size) w licznik 26x2.0 do Sigmy 1200 bo chyba se zrestartowałem (mam 2155 puki co) albo zaś endo wariuje xD

=====================================================================
Prosto i konkretnie w Braci Pierdolec :P
Oki, oni akurat są spoko więc już ich molestował nie będę .... chyba :P

Krtečkem w bawełnę nie owija ;)