DPD 21/2017 + Sosnowiec

Piątek, 1 września 2017 | dodano: 02.09.2017

Po planowanym dwudniowym odpoczynku nadszedł czwartek (a nie wróć, w czwartek lenia miałem :-P) nadszedł piątek i skoro w sobotę mam gdzieś jechać to choć DPD trzeba zrobić żeby zobaczyć na czym stoję. Trasa do roboty standardowa, dziś pojechałem przez Upadowy bo czas naglił a ten odcinek jednak jest mniej kolizyjny i o kilometr krótszy ;]

Tym razem nudną drogę urozmaiciło słuchanie nowej perełki odkrytej w sumie z głupa na wysokogórkowym tripie. Laska ma potencjał :) a nie wróć, możliwości ... potencjał to miała i ma Beatka Kozidrak :D To nie ta liga :D Ale bym se posłuchał takiej "Rysy na szkle" albo "Szklanki wody" to są dopier... dobra koniec pier%^&lenia, każdy przecież wie że nie znoszę Bajmu xD

Po pracy natomiast wróciłem sobie przez Sosnowiec gdzie ino wyjechałem z zakładu i .... dostałem szczała w plecy od wiatru => skubany się czaił żeby mi po twarzy dać ale nie tym razem :-P Zmieniłem kierunek i było miło aż do centrum miasta gdzie wpadałem w jeden remont za drugim. Szansa na przedostanie się na drugą stronę ulicy zerowa i tak trochę chodnikami, trochę wewnętrznymi, trochę deptakiem wykonuje misję pt: pitam stąd xD Cel po paru wkurwach zrealizowany i na światłach przypominam sobie ze mój kolejny cel czyli Park Śląski ... jest bez sensu bo go przecież nie lubię. Zmiana planu więc i jadę do Milowic gdzie chwytam trochę gruntu pod koła (-: Następnie na Dąbrówkę później w stronę Bogucic zaliczając po drodze jeszcze nowy odcinek DDR-ki na Bohaterów Monte Cassino i tak do D3S skąd już prosto do bazy :). Nogi o dziwo ok ;]
=========================================

Tak się skojarzyło :D
Choć tu sprostowanie => po 4 latach studiowania w tym mieście, dokładając do tego fakt że jednak mam scyzorykowatą krew i Ślązakiem czystej krwi (o ile jakiejś gorylicy nie znajdzie) będzie dopiero mój (hipotetyczny) wnuk to naprawdę nic nie mam do Sosnowca. I w sumie go o wiele bardziej "wole" niż te wszystkie Bytomie i Rudy Śląskie :)
Śmiecha dodaje bo wypada :P

Singielek, kolory lata trzeba chwytać puki są ;]

A tu DDR-ka, da się? Da!!
Mało chwale ścieżki ale ta jest ok więc oby tak dalej :-)

================================
Mamy wrzesień i można by coś podsumować. No słaby to był miesiąc rowerowy no ale taki zakładałem. Jednak góry i kończenie służbówki było priorytetami. Dobrze że koniec bo już miałem dość tego łażenia po ulicach xD Teraz będzie już ino kawusia, biureczko i komputerek :D