DPD 16/2017

Czwartek, 10 sierpnia 2017 | dodano: 10.08.2017

Wczorajsze DPD nie wyszło (cośik nogi rano bolały heh) ale dziś już udało się dorobić parę kilometrów do ogółu ;] Z rana choć pochmurnie to pogoda marzenie - miła temperatura plus ponownie zerowy wiatr. Wykonałem więc standardowy przejazd przez Park Kościuszki, Muchowiec, Zawodzie i wyjątkowo ogarnąłem kawałek ścieżki rowerowej (fatalnej - więcej tam nie pojadę) wzdłuż ul. Bagiennej. Po pracy cel: piwo (:D) zrobiony trasą przez Zawodzie, D3S i ul. Rolną. Temperatura na powrocie już zdecydowanie bliżej piekła heh .... milusio :) Poza tym zero przyród i niespodziewanek godnych opisywania ;] Sorki :P
===========================
Poranny stan nieba na Brynowie ...

... i popołudniowy stan temperatury na Brynowie :D
Kicimiał ...padł :D

Do jutra?
==============================================
Polska trudny i wymagający kraj :P

Mi jak nie pada na głowę to nie narzekam :P Jak pada przy ponad +30*C to też nie narzekam :P

| 21:54 środa, 16 sierpnia 2017 | linkuj Ja tam lubię jak jest między 18 a 30 :)
| 18:57 poniedziałek, 14 sierpnia 2017 | linkuj Ja nie narzekam jak nie pada, a temperatura się mieści pomiędzy 0 a 20. Wiem, to wymagania zbyt duże jak na ten kraj :P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ocztw