DPD 3/2017

Czwartek, 8 czerwca 2017 | dodano: 08.06.2017

Po Krakowie zgodnie z planem, niedzielny relaks na Ochojcu, poniedziałek - sprawy bieżące, wtorek obijanie się, środa teren służbowy plus różne różności a dziś rowerem do pracy coby załapać przynajmniej parę kilometrów i nie odzwyczaić się kompletnie od kręcenia ^_^ Z rana trasa standardowa, powrót natomiast na "urwanym filmie" trochę inaczej żeby staw Upadowy ominąć. Dziury są tam już niemiłosiernie ale zgłaszać szkoda bo zaś kamienie wysypia i jeszcze "lepiej" zrobią xD Czemu na urwanym? Myśli niestety w pracy zostały ... no nic czasem nie da się tak szybko i sprawnie odciąć życia służbowego od prywatnego => mi się udało dopiero po Żubrzyku (wygranym :P) i wyszorowaniu okien u babuszki :D
Możliwe że jutro powtórzę manewr z dojazdem do/z pracy bo sobota pierw w Będzinie u Żanety a później na Przeczycach u Kuzyna [połączona z meczem, ogniskiem, rybkami (omg!) i noclegiem] który na bank załatwi mi weekend bez roweru :-D Choć i tu pozostaje znak zapytania bo ( taaaa zacytuje Zenka jpierd Maryniuka) życie ze mną gra w pokera i deszcze zapowiadajo xD Zobaczymy co wyjdzie => oby ino straszyło ;)

Fotka:
A z rana na łące dupcy spotkały się dwa zające :P