Na domek pośrodku niczego

Sobota, 4 czerwca 2016 | dodano: 06.06.2016

No jak odpoczywam grzecznie mhmmm :D ale teraz basta, we wtorek teren i styka, relaksing przed urlopem ;] Rower planowo zobaczę dopiero w czwartek przy myciu i smarowaniu na morze :)
Ale w sobotę się jeszcze trochę chciało :) miało być Chechło, był pomysł na Kraków wyszły Suszec i lasy w okolicach Palowic ;]

Motywacja, motywacją - o godzinie 10 zjawiam się pod panoramą gdzie czeka Filip i jedziemy w kierunku Łazisk. Całkiem ładna hałda tam swoją drogą :) potem poprzez płyty betonowe, jakieś wioski, kąsek terenu (i jeden pitt stop :P) docieramy do hałdy w Suszcu => ta akurat okropna jest ;/ Nie było na co czekać został ok 9 kilometrowy odcinek do jeziorek więc jazda bez przerwy. Piachy, korzenie hmmm daremny to był moment choć Devil byłby zapewne zadowolony heh. Cel nr 2 odnaleziony mega sprawnie, sesja na Facebooka, chwila odpoczynku, trochę klach i powrót do domku przez Zazdrość, Jaśkowice, Bujaków i Rete Śmiłowicką. Ja tam byłem z wyjazdu zadowolony, tempo fajne, w końcu troche jazdy po terenie, pogoda optymalna, ilosć pitt stopów odpowiednia :)
============================
Łaziska

Cel nr 1

Cel nr. 2

Widoczek na powrocie

Zakończenie dnia ponownie na Przodowników :)