Burza? a pitaj na Tychy :P

Wtorek, 3 maja 2016 | dodano: 03.05.2016

Trzy osoby chcące jechać w góry spotkały się na ognichu :) ... znaczy w sumie to wyszło trochę na wariackich papierach bo w sumie (ale bez sensu pisze :P) do ostatnich chwil wahaliśmy się czy odpalać ognisko czy grilla na Ziołowej xD Do konsensusu ;] Start o 12 ode mnie z garażu i przed 14 po paru kaemach w towarzystwie Grześka po duktach leśnych zawitaliśmy u Siostry :) Decyzja: ryzykujemy ognisko choć grzmiało już nieźle xD
Ognicho wyszło, deszcz wstrzymał, kartofle się zrobiły, parę kiełbas się zjadło lub ..... wyczyściło i zjadło :D i do domku :) A na Brynowie mokro, deszcz nas minął o włos :)) Także ten tego, suchy, nawodniony, pojedzony po lesie wytrzepany i ... w sumie zadowolony ;]

Z rybaczówki z Panewnik ok godz 13 .... yyy źle się zapowiada ...

Na ryzyku:
===================
Gisz i nutki trochę ;]

Patent .. niestety mało-owocny bo spadło :D

Jemy ;]

Zaś gorąco... chwila niepokoju ale ...

... udało się :) => gwiazdy ogarnięte :D :))

====================================================
Makłowicz wie co mówi xD dobra kiełba to dobra kiełba :D