DPD #19 + sybolicznie na orzecha :D

Wtorek, 6 października 2015 | dodano: 06.10.2015

Dobry ;]
Kolejne DPD tym razem mroźne ;/ J Piern. od razu błąd na start ... ostatni raz bez kurtki jadę :D
Dobrze że miałem zapas czasowy i z ul. Pułaskiego uciekłem na Graniczną w stronę ul. 1-go Maja gdzie było ciut cieplej.
Powrót już w normalnych warunkach, tym razem nie przez Rolną ino Gawronów.
W domku obiad na gibko i na lekki trip z siostrą :) Przy drzewie z resztką orzechów ( jakieś 10-15 było :D ) spotykamy Filipa i Ole i razem ruszamy na klachy na Rybaczówkę. Chwila na izo i orzechy i poprzez singiel w panewnickich po ciemku rozstajemy się na Ligocie :) Piękni na centrum a my na Ochajo. Korciło jeszcze coś zrobić no ale co za dużo to nie zdrowo :D Wiatr wynikający z prędkości i tak poszarpał włosy hehehe
-------------
Poranne klimaty na Muchowcu

Na pełniej kur*** petardy w nogach :D

------------------
Dzieci ... tak szybko rosną :((

Janusz nawet po solarium przy +38*C przetrwał i zdrowo szykuje się do zimowania :D

100% bezpieczeństwa przed Spiderman-em :P

| 19:56 środa, 7 października 2015 | linkuj no i jest kolejny dowód że następny mnie czyta a nie obrazki ogląda :D
Proszę, pacząc na wczorajszy skład to nawet piękny i młody możesz być :D
| 19:15 środa, 7 października 2015 | linkuj piękni na centrum może być :)
| 14:43 środa, 7 października 2015 | linkuj e no wczoraj było klawo z pogodą akurat ;]
no mi przecież nawet strzałki zabrali, ostatnia zimowa atrakcja na oś ;/
Gocha | 13:25 środa, 7 października 2015 | linkuj Tak, tradycji stalo sie zadość orzeszki były;) Potem pitt stop i żelki:D Ale czas stwierdzić iż sezon chyli sie ku końcowi bo zimnawo juz :(
Ehhh nadchodzi nudnawy okres trzeba cos wymyślić ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa pokoj